تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، در حکمی از سوی عیسی کلانتری معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست مسعود زندی بعنوان رییس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم منصوب شد.
در حکم عیسی کلانتری رییس سازمان حفاظت محیط زیست خطاب به مسعود زندی آمده است: به موجب این ابلاغ به سمت رئیس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از خداوند باریتعالی، در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

گفتنی است، مسعود زندی پیش از این بعنوان سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست مشغول فعالیت بوده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..