تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیوستن انگلیس به آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی در شورای حقوق بشر سازمان ملل

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، انگلیس روز دوشنبه با پیوستن به آمریکا از شورای حقوق بشر سازمان ملل خواست نحوه برخوردش با رژیم صهیونیستی را اصلاح کند و به آنچه لندن "مواضع این شورا علیه تل آویو" خواند، پایان دهد.  

 بوریس جانسون، وزیر امور خارجه انگلیس در سخنرانی خود در سی و هشتمین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل از بند ۷ دستور کار جنجالی این شورا که به بررسی وضع حقوق بشر در سرزمین‌های فلسطینی اختصاص دارد، انتقاد کرد. این بند یک بخش ثابت از برنامه‌ای است که به طور اختصاصی به بحث درباره موارد نقض حقوق بشر در سرزمین‌های فلسطینی می‌پردازد.

جانسون گفت: "ما هم معتقدیم بند ۷ دستور کار شورای حقوق بشر که فقط بر اسرائیل و سرزمین‌های اشغالی فلسطین متمرکز است نامناسب و به ضرر آرمان صلح است و اگر تغییراتی صورت نگیرد ما سال آینده به همه قطعنامه‌هایی که بر اساس بند ۷ صادر شوند، رای منفی خواهیم داد. "

فقط اسرائیل است که در دستور کار شورای حقوق بشر سازمان ملل یک بند اختصاصی دارد. واشنگتن، برخی کشور‌های اروپایی و استرالیا همچون اسرائیل بند ۷ را جانبدارانه می‌دانند و آن را محکوم کرده اند و معتقدند کشور‌هایی که وضع حقوق بشر در آن‌ها در سال‌های اخیر به مراتب بدتر بوده است، چنین موشکافانه تحت بررسی قرار نمی‌گیرند.

هرچند دولت‌های قبلی آمریکا نیز از بند ۷ انتقاد کرده بودند، دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور کنونی آمریکا اعلام کرده است اگر این بند حذف نشود آمریکا ممکن است از شورای حقوق بشر خارج شود.

جانسون در سخنرانی خود گفت: شورای حقوق بشر بر اساس یک بند صحیح در دستور کار خود باید نقش مهمی در حل و فصل کشمکش اسرائیل و فلسطینی‌ها ایفا کند.

انتهای پیام/

حمایت انگلیس از رژیم صهیونیستی در شورای حقوق بشر سازمان ملل



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیوستن انگلیس به آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی در شورای حقوق بشر سازمان ملل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..