تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره برداری از شبکه روشنایی شهرک صنعتی سبزوار

بهره برداری از شبکه روشنایی شهرک صنعتی سبزواربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مسعود مهدی زاده مقدم گفت: وجود روشنایی معابر در شهرک‌های صنعتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده به همین منظور با اجرا و بهره برداری از این پروژه، روشنایی معابر و خیابان‌های داخلی شهرک صنعتی سبزوار با طول شبکه 2 کیلومتر و و هزینه‌ای بالغ بر 2 میلیارد ریال از محل اعتبارات جاری درمدت زمان 6 ماه تأمین شده است.

وی افزود: ایجاد زیر ساخت‌ها و فراهم کردن امنیت حضور سرمایه گذاران برای احداث و راه اندازی واحد‌های صنعتی و تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، از دغدغه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی بوده و تأمین روشنایی بعنوان یکی از ابزار‌های اصلی امنیت فردی و اجتماعی در معابر شهرک‌ها و نواحی صنعتی، محسوب می‌شود.

شهرک صنعتی سبزوار 1 با مساحت 133 هکتار و 65 واحد صنعتی مستقر با ایجاد اشتغال 1 هزار 300 نفر را دارا می‌باشد.

انتهای پیام// ف. ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره برداری از شبکه روشنایی شهرک صنعتی سبزوار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..