تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باید امکانات لازم برای جذب گردشگر به خلیل‌آباد را فراهم می کنیم

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  ابوالفضل مکرمی فردر دیدار با فرماندارخلیل آباد افزود: ظرفیت‌های گردشگری شهرستان خلیل آباد به خوبی معرفی نشده و به همین منظور برنامه‌هایی را برای معرفی شهرستان‌های این منطقه از جمله خلیل آباد در دستور کار قرار داده ایم.

وی از برگزاری جشنواره کشمش در خلیل‌آباد خبر داد و گفت: ظرفیت‌های طبیعی و گردشگری خلیل‌آباد در سطح استان و کشور منحصر به فرد است به طوری که وجود تاکستان‌های سرسبز و فرآیند تولید کشمش در این شهرستان دیدنی است.


مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی افزود: ایجاد مجموعه بوم‌گردی درخلیل‌آباد درمراحل پایانی است و برای راه‌اندازی یک مجموعه دیگر موافقت اصولی و مجوز‌های لازم صادر شده است.

مکرمی فر پارک جنگلی خلیل‌آباد را یکی از قطب‌های جذب گردشگر در سطح استان دانست و افزود: پارک جنگلی خلیل‌آباد به عنوان یکی از مهمترین قابلیت‌های گردشگری استان و شهرستان است که در طول سال پذیرای گردشگران زیادی است به همین دلیل هم به منظور تأمین روشنایی و ایجاد سرویس بهداشتی در این مجموعه اعتباری هم در سال گذشته اختصاص یافت.


وی گفت: مبلغ 900 میلیون تومان در سال جاری برای پارک جنگلی خلیل‌آباد در نظر گرفته شده و بزودی در راستای ادامه پروژه روشنایی و تکیمل سرویس‌های بهداشتی و سایر موارد لازم هزینه می‌شود و امیدواریم تا پایان سال جاری امکانات لازم برای جذب گردشگر بیشتر به خلیل‌آباد را فراهم کنیم.

11 اثر تاریخی و 6 اثر معنویدر خلیل آباد به ثبت رسیده است


 فرماندار خلیل‌آباد هم در این دیدار گفت: خلیل‌آباد دارای 11 اثر تاریخی و 6 اثر معنوی به ثبت رسیده است که در راستای معرفی ظرفیت‌های شهرستان یکی از درخواست‌های شهرستان پایگاه اطلاع‌رسانی گردشگری است که در ورودی شهر بایستی ایجاد شود.


مجتبی شاکری با بیان اینکه خلیل‌آباد در مسیر زائرین امام رضا (ع) قرار دارد افزود: درنوروز 97 شاهد حضور بیش از 78 هزار نفر گردشگر جهت بازدید از آثار مذهبی و معنوی شهرستان بودیم.


وی با بیان اینکه شهرستان خلیل‌آباد با رویکرد کشاورزی، قابلیت گردشگری کشاورزی و گردشگری معنوی را در سطح استان دارد،افزود: متاسفانه شهرستان خلیل‌آباد فاقد موزه مردم شناسی و باستان‌شناسی است که طبق قول مساعد مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی این مهم بزودی در شهرستان محقق می‌شود.


فرماندار خلیل‌آباد از اختصاص 900 میلیون تومان جهت پارک جنگلی خلیل‌آباد خبر داد و گفت: پارک جنگلی با 25 هکتار مساحت یکی از قطب‌های گردشگری استان به شمار می‌رود که با تخصیص این اعتبار امیدواریم با فراهم کردن روشنایی کامل و سایر زیر ساخت‌ها و امکانات، شاهد فضایی دلنشین و زیبایی را در پارک جنگلی خلیل‌آباد باشیم.


شاکری اداره میراث فرهنگی این شهرستان را از فعال‌ترین ادارات شهرستان عنوان کرد و گفت: برای حفظ و حراست از میراث فرهنگی همه دغدغه‌مندان پای کار هستند و برای این که کوچک‌ترین تعرض به میراث فرهنگی صورت نگیرد از نیروی انتظامی و بسیج کمک می‌گیریم.

آمادگی شهرداری برای توسعه صنعت گردشگری در خلیل آباد


 گوهریان شهردارخلیل آباد هم در این دیدار از  آمادگی کامل برای توسعه صنعت گردشگری در این شهر خبر داد  گفت: هردرخواستی را که میراث فرهنگی برای توسعه گدشگری شهرستان داشته است شورای اسلامی شهر و شهرداری پذیرفته وشورای شهر برای واگذاری زمین پایگاه اطلاع رسانی را نیز بدون هیچ گونه بحثی موافقت کرده است.


انتهای پیام//ا.س




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باید امکانات لازم برای جذب گردشگر به خلیل‌آباد را فراهم می کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..