تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی در سنندج

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مهدی نامدار معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان گفت:مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی به مدت سه روز از سه شنبه ۲۹ الی پنج شنبه ۳۱ خرداد ماه ۹۷ در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار می‌شود.
وی افزود: جشنواره نوجوان خوارزمی برای چهارمین سال متوالی بین دانش آموزان متوسطه اول سراسر کشور در چهار مرحله آموزشگاهی، منطقه ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود.
نامدار با بیان اینکه مرحله آموزشگاهی که اول مهر ماه ۹۶ با شرکت ۶۰ هزار دانش آموز استان برگزار شد، گفت:در این مرحله ۲۲۰ دانش آموز به مرحله استانی راه پیدا کردند و در نهایت ۱۲ نفر به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان به محور‌های برگزاری این جشنواره نیز اشاره کردو افزود: جشنواره نوجوان خوارزمی در شش محور پژوهش، زبان انگلیسی، فعالیت‌های آزمایشگاهی، بازارچه، زبان و ادبیات فارسی و دست سازه‌های دانش آموزان برگزار می‌شود.
وی همچنین به بیان اهداف جشنواره نوجوان خوارزمی پرداخت و ارتقای دانش، مهارت و نگرش دانش آموزان، کیفیت بخشی به فرایند یاددهی- یادگیری، فرصت آفرینی برای رشد و شکوفایی استعداد‌ها و در نهایت تنوع بخشی به محیط‌های یادگیری را از اهداف این جشنواره عنوان کرد.
نامدار در پایان خاطرنشان کرد: سال گذشته ۱۲ دانش آموز استان به مرحله کشوری راه پیدا کردند و در نهایت با کسب یک رتبه اولی، دو رتبه دومی و سه رتبه سومی به عنوان برگزیده کشوری انتخاب شدند.
انتهای پیام/م

مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی دررسنندج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی در سنندج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..