تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخشش دو ومیدانی کاران قمی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم ؛علی رضایی،رئیس هیئت دو و میدانی استان قم،گفت:مسابقات دو و میدانی قهرمانی مردان کشور روز یکشنبه در مشهد به پایان رسید و تیم دو و میدانی استان قم پس از قهرمانی تیم‌های نوجوانان و سپس جوانان قم در سطح کشور، در رده بزرگسالان هم به مقام نخست دست پیدا کرد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: در این مسابقات تیم دو و میدانی قم صاحب ۵ مدال شد که کیفیت آن شامل ۳ مدال طلا، یک مدال نقره و یک برنز بود و با تیم دوم که استان فارس بود برابری می‌کرد اما در جمع امتیازات رکوردها و سایر بخش‌های امتیاز آور تیم قم در صدر قرار گرفت و قهرمان شد.

وی اضافه کرد: قهرمانی قم در حضور استان‌های قدرتمند دو و میدانی کشور نشان از توان بالای دو و میدانی کاران قمی در سطح ملی دارد به طوری که قهرمانی در یک سال در همه رده‌های سنی نه یک رویداد اتفاقی است و و نه رخدادی است که بتوان از آن به سادگی گذر کرد.

وی تصریح کرد: محسن ربانی همچنان در روزهایی که یک مربی است و نه یک پرنده، و تجربه و دانش خود را در اختیار جوان‌ها قرار می‌دهد رکورددار پرش با نیزه ایران است و در این مسابقات تصمیم به بازگشت به عرصه مسابقه گرفت و باز هم در صدر بود.

رضایی عنوان کرد: در این مسابقات رضا ملک پور نماینده پرافتخار استان با زمان ۵۰.۹۲ ثانیه رکورد ۴۰۰ متر با مانع ایران را شکست و ضمن کسب مدال طلا، پس از ۲۲ سال رکورد این رشته را در سطح ملی ارتقا داد و محسن ربانی نماینده قم در پرش با نیزه با پرش ۴ متر و ۲۰ سانتی متری قهرمان شد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم عنوان کرد: تیم دوومیدانی قم در ماده ۴ در ۱۰۰ متر امدادی موفق به کسب مدال طلا شد که مهدی رضایی، علی کشاورز، رضا ملک پور و محمدرضا فریدی ترکیب تیم قهرمان و طلایی این ماده را تشکیل دادند و محمدحسین اسکندری از قم نیز در پرتاب وزنه با پرتاب ۱۸.۶۶ متری به مدال برنز رسید.

رضایی افزود: در پرش ارتفاع نیز آرین زرعکانی از قم پس از محمد رضا وظیفه دوست به مقام دوم رسید. بدین ترتیب تیم قم بالاتر از تیم‌های فارس، کرمانشاه، ایلام و چهارمحال و بختیاری به مقام قهرمانی کشور دست پیدا کرد.

انتهای پیام/ح

تیم دو و میدانی استان قم قهرمان کشور شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخشش دو ومیدانی کاران قمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..