تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۹۲۶ بیمار خاص در استان قم وجود دارد

۹۲۶ بیمار خاص در استان قم وجود دارد

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛محمدرضا فخاریان،مدیرکل بیمه سلامت استان قم،با اشاره به کاهش 10 درصدی اعتبارات بیمه سلامت در سال جاری گفت:متأسفانه با محدودیت‌های متعددی در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان مواجه بوده و حتی تمام اعتباری که طبق قانون برای بیمه سلامت تصویب می‌شود، پرداخت نمی‌شود.

وی تعداد بیماران خاص استان را 926 نفر اعلام کرد و افزود: بیمه سلامت بر طبق قانون مصوب پنج بیماری خاص هموفیلی، تلاسمی، دیالیز و همچنین ام‌اس و پیوند کلیه را تحت پوشش قرار داده و به ارائه خدمات به آن‌ها می‌پردازد و فراوانی این بیماران در استان قم به ترتیب372 نفر ام‌اس، 271 نفر بیمار دیالیز، 145 بیمار پیوند کلیه، 89 نفر تالاسمی و 48 نفر هموفیلی ثبت‌شده است.

وی از بیمه 40 هزار نفر از طلاب خارجی خبر داد و عنوان کرد: بیمه‌شدگان از 100 کشور دنیا از خدمات بیمه سلامت بهره‌مند شده و هزینه بیمه آن‌ها را مرکز مدیریت حوزه پرداخت می‌کند و دفتر نمایندگی در مرکز مدیریت حوزه به بیمه‌شدگان حوزی ارائه خدمات می‌کند.

مدیرکل بیمه سلامت استان قم ادامه داد: 70 هزار و 624 نفری که تحت پوشش بیمه اقشار بوده و با عنوان بیمه سلامت اقشار با صندوق اقشار بیمه سلامت حمایت می‌شوند از طرف سازمان بهزیستی و بنیاد شهید معرفی‌شده و هیچ‌گونه حق بیمه‌ای پرداخت نمی‌کنند.

فخاریان یادآورشد: با توجه به تعداد بیمه‌شدگانی که از خدمات این بیمه استفاده می‌کنند سعی شده کاهش 10 درصدی اعتبارات تنها در هزینه‌های غیرضروری اعمال‌شده و تأثیری بر ارائه خدمات به بیمه‌شدگان نداشته باشد.

انتهای پیام/ح

۴۰۰۰۰ نفر از طلاب خارجی تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۹۲۶ بیمار خاص در استان قم وجود دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..