تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Protolife برای کامپیوتر

داستان بازی Protolife در مورد احزابی می باشد که ۱۵ سال است دچار استعمار شده اند و حال باید بتوانند فساد گسترده ای که در سرزمینشان روی داده است را جمع آوری کنند. کرم های غول پیکر کل شهر را تصرف کرده اند و حال فقط چندین هزار نفر هستند که می توانند از شهر دفاع کنند. پایگاه های اضطراری در حال حاضر تنها جا برای دفاع از شهر است و لرزش های بسیار شهر می توانند آنها را مورد تخریب قرار دهند. برای دفاع از شهر باید بتوانید از سازه های پیچیده استفاده کرده و از افراد نیز برای ایستادگی و مقاومت استفاده کنید.

رویکرد منحصربفردی را در دانلود بازی Protolife شاهد هستیم و بازیکن با یک استراتژی ناب باید بتوانید پیشروی خود را ادامه دهد و برای زنده ماندن خودش از شانس نیز بهره جویی کند. سطح سیاره به طور کلی در حال شکل گیری است و این شما هستید که می توانید از فرایند ساخت و بهینه سازی سازه ها استفاده کرده و استحکامات خود را قدرتمندتر سازید.

Protolife PC-PLAZA

دانلود-بازی-Protolife

دشمنان شما در دانلود بازی Protolife موجودات زنده ای هستند که شبکه خاصی برای خودشان دارند و از هر نقطه شعف شما استفاده می کنند تا ضرباتی را بر پیکره سازه های شما وارد کنند. فضاهایی که در اختیار دارید، باید به بهترین شکل مورد استفاده قرار دهید و بتوانید با جمع آوری نیروهای دفاعی از بهترین منابع استفاده کنید. این شما هستید که می توانید جنگ را به نفع خود تغییر داده و بر دشمن تسلط پیدا کنید. ۳۰ سطح هیجان انگیز در بازی وجود دارد که می توانید با گیم پلی خاصی تجربه کرده و اهداف پیروزی خود را روی آن پیاده سازی کنید.

کنترل بازی با صفحه کلید و ماوس صورت می گیرد و قابل تعویض هم می باشد. با توجه به اینکه شاهد محیط ساده ای در دانلود بازی Protolife هستیم، می توانید دفاعیات خود را با سرعت هرچه تمام تر روبروی دشمنان قرار دهید. محیط پویای بازی این امکان را به شما می دهد که روی آن تاثیر بگذارید و از خلاقیت خودتان برای ساخت سنگرهای دفاعی استفاده کنید.

اسکرین-شات-بازی-Protolife اسکرین-شات-بازی-Protolife اسکرین-شات-بازی-Protolife اسکرین-شات-بازی-Protolife اسکرین-شات-بازی-Protolife اسکرین-شات-بازی-Protolife info

15 years since the first colonization parties landed on Gagarin-5. 15 years of tedious yet satisfying work on making this planet our home. I miss these years now. It all happened in mere days. The corruption spread across our lands, waves of crimson doom washed away our mushroom farms, and giant worms devoured our cities. As far as I know, only few thousands of people were able to escape into the emergency bases. Now the thing.. is dormant. It sleeps during the day, and grows only slowly over the night, filled with tumors, blights and rolling, nauseating pink lights.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 or later
Processor: 2.7 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: OpenGL 2.0 support, 256 MB VRAM
Storage: 500 MB available space
Additional Notes: Minimum resolution: 1280 x 720

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Protolife برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..