تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی The Long Dark Vigilant Flame برای کامپیوتر + کرک PLAZA

بازی کامپیوتری The Long Dark در سبک بقا طراحی شده است و حالتی جدید Wintermute در نسخه نهایی این بازی گنجانده شده است. رافائل ون لراپ، مدیر خلاقیت و موسس استودیو هینترلند، اعلام کرد که داستان این بازی در پنج اپیزود اتفاق می‌افتد که دو اپیزود اول در تاریخ یاد شده قابل تجربه خواهد بود. لراپ گفته بود که برای توسعه دادن این بازی از رمان آخرالزمانی The Road، نوشته کورماک مک‌کارتی، الهام گرفته است.

داستان این کتاب در مورد رابطه پدر و فرزندی است و داستان جدید Wintermute در مورد دو شخصیت ویل مکنزی و آسترید گرین‌وود است که یک بحران جغرافیایی در کانادا گریبانگیر آنها شده است. در دو اپیزود آغازین، بازیکنان هدایت شخصیت مکنزی را در دست می‌گیرند. به گفته سازندگان، در قسمت‌های بعدی، کاربران بازی را در نقش گرینوود تجربه خواهند کرد. گفتنی است که هر یک از قسمت‌های داستانی این بازی به مدت پنج ساعت خواهد بود.

The Long Dark Vigilant Flame PC-PLAZA

نسخه کاملا آپدیت شده Vigilant Flame جایگزین شد

دانلود-بازی-The-Long-Dark

The Long Dark یا به فارسی «شب طولانی» بیان‌گر ایام تلخ یک خلبان بخت برگشته بوده که هواپیمایش در یکی از صحرای کانادا سقوط می‌کند. هیچ وسیله‌ی ارتباطی در اختیار شما قرار ندارد که اتفاق رخ داده را به مقر اطلاع دهید و تنها یک سری وسایل اولیه نیمه سالم در دست دارید که با ترکیب آنها با سایر اجسام می‌توانید چوب دستی و … درست کنید. هواپیما شما سقوط کرده و خودتان هم سردرگم و گیج هستید به طوری که اطلاعات درستی از جایی که در آن قرار دارید به یادتان نمی‌آید و تا چشم کار می‌کند برف و گاه جنگلی به رنگ سفید مشاهده می‌شود. چه باید کرد؟ آیا باید دست روی دست گذاشت و تا رسیدن اجل صبر نمود؟ اینجاست که طمع واقعی سبک بقا را می‌توان با تمام وجود مزه کرد.

در بخش Sandbox هدف شما مشخص است؛ بازیکن در سرزمینی پهناور قرار دارد و باید برای حفظ بقا با عوامل زیست محیطی دست و پنجه نرم کند. تیم سازنده تعریف جدیدی از نیازهای اولیه انسان ارائه داده و در شرایط فعلی برای زنده نگه داشتن شخصیت‌مان باید از لاکچری‌بازی پرهیز کرده و خود را برای سخت‌ترین حالات ممکن آماده کنید. اولین رکن اساسی در The Long Dark نیروی جسمانی‌تان است؛ پس فراموش نکنید که اگر می‌خواهید از سرمای خانه‌مان سوز صحرای کانادا در امان بمانید باید بدنی سالم و پرانرژی داشته باشید. استودیو هینترلند با آنالیز حرفه‌ای سیستم گرمایشی بدن انسان، شما را وادار می‌کند که از گشت و گذار اضافی در مناطق ناشناخته شده دوری کنید و بدون آذوقه کافی دل به دریا نزنید چرا که در اثر سرمای شدید به یک آدم برفی تبدیل خواهید شد! مفهوم نهفته شده در این بخش بسیار تاثیرگذار بوده چرا که با کمی دقت درخواهید یافت که تنها زنده ماندن شما در این معرکه یک پاداش الهی از سوی کائنات است.

اسکرین-شات-بازی-The-Long-Dark اسکرین-شات-بازی-The-Long-Dark اسکرین-شات-بازی-The-Long-Dark اسکرین-شات-بازی-The-Long-Dark اسکرین-شات-بازی-The-Long-Dark اسکرین-شات-بازی-The-Long-Dark

ویژگی های نسخه FitGirl بازی:

+ Based on The.Long.Dark.v1.16.Rugged.Sentinel-RELOADED ISO release: rld-thlodars.iso (4,054,220,800 bytes)
+ Game version: v1.16.33814
+ ۱۰۰% Lossless & MD5 Perfect: all files are identical to originals after installation
+ NOTHING ripped, NOTHING re-encoded
+ Smaller archive size (compressed from 3.8 to 2.9 GB)
+ Installation takes 2-4 minutes (depending on your system)
+ After-install integrity check so you could make sure that everything installed properly
+ HDD space after installation: 7 GB
+ Language can be changed in game settings
+ At least 2 GB of free RAM (inc. virtual) required for installing this repack

info

Bright lights flare across the night sky. The wind rages outside the thin walls of your wooden cabin. A wolf howls in the distance. You look at the meagre supplies in your pack, and wish for the days before the power mysteriously went out. How much longer will you survive? The Long Dark is a thoughtful, exploration-survival experience that challenges solo players to think for themselves as they explore an expansive frozen wilderness in the aftermath of a geomagnetic disaster. There are no zombies — only you, the cold, and all the threats Mother Nature can muster.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP
Processor: Dual-Core Intel i5 CPU @ 2GHz+
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel 4xxx Series w/ 512MB VRAM or better
Storage: 1 GB available space
Sound Card: Any on-board chip will work.
Additional Notes: The game is in an Alpha state and is constantly being expanded and optimized. System requirements are subject to change until the game ships.

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7
Processor: Intel i7 CPU @ 2.6GHz or higher
Memory: 8 GB RAM
Graphics: nVidia GTX 555 w/ 1GB VRAM or better
Storage: 1 GB available space
Sound Card: Ideally, something with Surround capabilities.
Additional Notes: The game is in an Alpha state and is constantly being expanded and optimized. System requirements are subject to change until the game ships.

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) محتوای موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

=================

توضیحات نصب نسخه FitGirl بازی:

1) در هنگام نصب، دقت داشته باشید که تیک گزینه های اضافی را بردارید. گزینه های اضافی “Update DirectX”، سایر زبان های غیر از انگلیسی و نسخه های مختلف C++ بازی (در صورتی که دانلود نکرده اید) می باشند. دقت کنید که توصیه می شود تمامی نسخه های 32بیتی و 64بیتی پیش نیاز Microsoft Visual C++ از 2005 الی 2015 را بر روی سیستم خود نصب کنید تا مشکلی نداشته باشید. برای این موضوع، می توانید مجموعه کامل این پیش نیازها را از اینجا دانلود کنید.

2) پس از اتمام نصب، بازی به طور خودکار کرک می شود و نیازی نیست بازی را کرک کنید. تنها کافیست بازی را اجرا کنید.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی The Long Dark Vigilant Flame برای کامپیوتر + کرک PLAZA»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..