تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از کتانی‌های مجهز به تردمیل تا تشخیص هویت افراد از روی گام برداشتن

با کتانی هایی که به تردمیل مجهز هستند قدم بزنیدبه گزارش خبرنگار  حوزه فناوری‌های نوین گوره علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات مخترعان در سراسر جهان است که رشد و پیشرفت جوامع مختلف را به دنبال دارد؛ این اختراعات با هدف آسان شدن زندگی افراد و باز شدن دریچه‌های جدیدی از علم و فناوری در برابر آنان تولید می‌شود که در این بسته خبری بنا داریم به معرفی برخی از این اختراعات بپردازیم.


رباتی که تنهایی شما را پر می‌کند

به تازگی محققان موفق به ساخت رباتی شده‌اند که می‌تواند به عنوان همدمی برای افراد سالمند باشد؛ این ربات قادر به آواز خواندن است و می‌تواند در زمانی که کودکان خوابیده‌اند برای آن‌ها قصه بگوید همچنین از معلومات بالایی در تمام حوزه‌ها برخوردار است؛  با خرید این ربات می‌توانید لحظات تنهایی خود را پر کنید.

مسواک هوشمند تولید شد

مسواک‌های جدید و هوشمندی  این ادعا را دارند که تک‌تک دندان‌ها را  در نقاطی از دندان که مسواک معمولی توان دسترسی به آن را ندارند، تمیز کنند همچنین این مسواک با قبلیت هوشمندی خود مکان‌های باقی مانده غذا را تشخیص می‌دهد و آن‌ها را از دیگر قسمت‌های دندان جدا می‌کند.

از روی راه رفتن یک فرد به هویت آن پی ببرید

شاید برای شما هم جالب باشد که بتوانید یک فرد را از طریق الگو‌های راه رفتن تشخیص دهید، اما به تازگی محققان موفق شده‌اند از روی راه رفتن یک فرد تشخیص هویت را انجام دهند؛ در این سیستم مبتنی‌بر هوش مصنوعی کافیست افراد بر روی پد فشاری راه بروند تا از روی آن بتوان فرآیند تشخیص هویت را انجام داد؛ در حال حاضر از این فناوری در بازرسی‌های فرودگاه‌ها استفاده می‌شود.

عینک هوشمند با قابلیت خواندن متن‌های مختلف تولید شد

محققان ژاپنی عینک هوشمندی را طراحی کرده‌اند که کلمات نوشتاری را می‌خواند و آن‌ها را به زبان‌های مختلف ترجمه می‌کند؛ این عینک با هدف کمک به گردشگران خارجی طراحی شده است و افراد با قرار دادن بر روی چشمان خود می‌توانند یک متن را ترجمه کنند و آن را از یک بلندگو بشنوند حتی گاهی اوقات برای خواندن بروشور‌های غیرعادی هم می‌توان از این عینک استفاده کرد.

کتانی هوشمندی که به راحتی می‌توانید آن را بپوشید

همه ما با دستگاه تردمیل آشنا هستیم و از آن برای سوزاندن کالری استفاده می‌کنیم. به تازگی محققان کتانی را طراحی کردند که در داخل خود تردمیل مینیاتوری دارد؛ این کتانی با هدف تناسب اندام افراد طراحی نشده است بلکه برای کمک به تسهیل پوشیدن کتانی‌ها در کفش‌ها تعبیه شده است.

نوارنقاله قابل چرخشی که در داخل کفش‌ها است، سبب تسهیل فرآیند پوشیدن آن‌ها می‌شود؛ در این کتانی‌ها سنسور‌هایی برای تشخیص تغییر جهت حرکت قرار داده شده و به کمک آن می‌توان کتانی را بهتر پوشید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از کتانی‌های مجهز به تردمیل تا تشخیص هویت افراد از روی گام برداشتن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..