تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوئد ۱ - ۰ کره جنوبی؛ شکست نماینده آسیا مقابل زردپوشان

به گزارش شما نیوز ، تیم های سوئد و کره جنوبی از ساعت ۱۶:۳۰ در دومین بازی گروه ششم به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی با یک گل از روی نقطه پنالتی به سود سوئد به پایان رسید. 

سوئد

اولسن، لاستیگ، گرانکویست، لارسون، یانسون، آگوستینسون، اکدال، کلائسون، فورسبرگ، تویوونن و برگ

کره جنوبی

چو هیون وو، لی یونگ، کیم یانگ گوون، یانگ هیون سو، پارک یو هو، کیم مین وو، کو یا چئول، کی سانگ یونگ، لی سیونگ وو، هوانگ هی چان و سان هیونگ مین

 گزارش لحظه به لحظه

 دقیقه ۱۸: نخستین موقعیت جدی بازی نصیب گرانکویست از تیم سوئد شد اما مدافع کره در آخرین لحظه توانست توپ را به خوبی دور کند. 

دقیقه ۲۰: مهاجم سوئد روی اشتباه مدافعان کره با دروازه این تیم تک به تک شد اما دروازه بان کره توانست ضربه ضعیف برگ را دور کند. 

دقیقه ۴۴: ضربه سر لارسون روی سانتر ارسالی تماشایی با اختلافی اندک به بیرون رفت. 

دقیقه ۵۵: ضربه سر برگ روی ضربه آزاد ارسالی توسط دروازه بان کره ناقص دفع شد اما مدافع این تیم توانست توپ را دور کند. 

دقیقه ۶۴: داور پس از بررسی صحنه سرنگونی بازیکن سوئد در داخل محوطه کره با استفاده از کمک داور ویدیویی ضربه پنالتی اعلام کرد. گرانکویست این ضربه را به گل تبدیل کرد تا سوئد پیش بیفتد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوئد ۱ - ۰ کره جنوبی؛ شکست نماینده آسیا مقابل زردپوشان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..