تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




"گرانکوئیست" برترین بازیکن

زننده گل برتری تیم ملی فوتبال سوئد در مصاف با کره جنوبی در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ برترین بازیکن این دیدار شد.

گرانکوئیست، برترین بازیکن دیدار سوئد و کره جنوبی شدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ادامه رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، تیم‌های فوتبال سوئد و کره جنوبی از ساعت ۱۶:۳۰ عصر امروز (دوشنبه) در ورزشگاه نیژنی نووگورود به مصاف هم رفتند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

در این بازی که از گروه ششم رقابت‌ها برگزار شد، شاگردان یانه اندرسن توانستند با تک گل آندریاس گرانکوئیست که در دقیقه ۶۵ از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید حریفشان را شکست دهند و همراه با مکزیک صدرنشین گروه F شوند.

بیشتر بخوانید: ترکیب احتمالی تیم های ملی فوتبال انگلیس-تونس در جام جهانی ۲۰۱۸ ترکیب احتمالی تیم‌های ملی فوتبال بلژیک - پاناما در جام جهانی ۲۰۱۸

در پایان این دیدار، گرانکوئیست، کاپیتان سوئد به عنوان برترین بازیکن زمین معرفی شد.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

انتهای پیام/

برترین بازیکن دیدار سوئد و کره جنوبی معرفی شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «"گرانکوئیست" برترین بازیکن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..