تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فسيل قديمی ترين جسد انسان كشف شد+ عكس

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بقایای این جسد در سایت باستانی Atapuerca Gran Dolina در شمال اسپانیا کشف‌شده و به گفته محققان قدیمی‌ترین جسد کشف شد از یک انسان است که حالا از طریق دندان، سن او را تخمین زده‌اند.

به گفته محققان استرالیایی، چینی، فرانسوی و اسپانیایی، عمر آن ما بین 772 هزار تا 949 هزار سال است.

استفاده از روش تخمین سن به‌وسیله کربن دارای محدودیت‌های فنی بوده و برای تخمین سن این جسد از «رزونانس پارامغناطیسی الکترون» استفاده‌شده است.

پیش‌تر از این تکنیک برای شناسایی سن گونه‌های بزرگ جانوری استفاده می‌شد اما این روزها برای تخمین سن از روی دندان به روش غیر تخریبی استفاده می‌شود.

این روش تحقیق برای شناسایی عمر بقایای موجودات به‌طور مبسوط در ساینس دایرکت توضیح داده‌شده است.

قدیمی‌ترین جسد انسان کشف شده مربوط به چه دوره ای است؟

قدیمی‌ترین جسد انسان کشف شده مربوط به چه دوره ای است؟

قدیمی‌ترین جسد انسان کشف شده مربوط به چه دوره ای است؟

منبع: خبر آنلاین
انتهای پیام/

قدیمی ترین اسکلت دنیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فسيل قديمی ترين جسد انسان كشف شد+ عكس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..