تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خاطره مقام معظم رهبری از بازی فوتبال ایران و آمریکا /چه کنیم تا لایق دیدار امام زمان(عج) شویم؟ /فعالسازی سرویس بدون اخذ تایید از طریق کدهای دستوری متوقف شد

خاطره مقام معظم رهبری از بازی فوتبال ایران و آمریکا /چه کنیم تا لایق دیدار امام زمان(عج) شویم؟ /فعالسازی سرویس بدون اخذ تایید از طریق کدهای دستوری متوقف شدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه های فناوری، دانلود، اخبار داغ، سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران در فضای مجازی نشده اید، در ادامه لینک 10 خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته ایم.

استادیومی در دو نیم‌کره زمین+تصاویر
در کشور بزریل استادیومی وجود دارد که در دو نیم‌کره شمالی و جنومی زمین واقع شده است.

لحظه وحشتناک فرو ریختن سقف ساختمان روی سر مردم +فیلم
توریست‌ها و مردم چین در حال پایین آمدن از پله برقی در یک مکان گردشگری در چین بودند که در همان لحظه سقف روی سر آن‌ها فرو ریخت.

چه کنیم تا لایق دیدار امام زمان(عج) شویم؟ +فیلم
دیدار با منجی عالم بشریت رویایی است که تمام مسلمانان هر لحظه از زندگی خود در ذهن می‌پرورانند اما محقق شدن این آرزو شرایطی دارد.

کادوی بسیار خاص دوخواهر که اشک پدر را درآورد +فیلم
دو خواهر در اقدامی جالب، به مناسبت تولد پدرشان، کادویی بسیار خاص تدارک دیدند که منجر به جاری شدن اشک او شد.

حمله شاهزادگان سعودی به یک مامور نزدیک مسجد الحرام +فیلم
تعدادی از شاهزادگان سعودی که فرزند زنی ثروتمند و مشهور در عربستان هستند به یک مامور حمله‌ور شدند.

عکس‌های هوایی خیره‌کننده از معابد بودایی
میانمار یا برمه کشوری است در آسیای شرقی که بیشتر مردم آن به دین بودیسم اعتقاد دارند و به همین علت معابد بودایی در این کشور فراوان است.

خاطره مقام معظم رهبری از بازی فوتبال ایران و آمریکا +فیلم
رهبر انقلاب خاطره‌ای درباره بازی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1998 فرانسه مقابل آمریکا، نقل کردند که تیم ملی کشورمان در این دیدار به پیروزی رسید.

نجات کودک در حال غرق شدن در ثانیه های آخر ! + فیلم
هوشیاری یک مادر موجب نجات جان کودک خردسال در حال غرق شدنش در لحظه های آخر شد.

اقدام غیراخلاقی کارگران راه‌سازی جنجال‌برانگیز شد +فیلم
چند کارگر راه سازی در عین بی‌رحمی دست به اقدامی غیراخلاقی و دور از انسانیت زدند.

فعالسازی سرویس بدون اخذ تایید از طریق کدهای دستوری متوقف شد
آذری‌ جهرمی پس از دستور رسیدگی نسبت به انتشار پیام جعلی دریافت اینترنت رایگان، نتایج این پیگیری را اعلام کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خاطره مقام معظم رهبری از بازی فوتبال ایران و آمریکا /چه کنیم تا لایق دیدار امام زمان(عج) شویم؟ /فعالسازی سرویس بدون اخذ تایید از طریق کدهای دستوری متوقف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..