تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرستاران، زحمتکش ترین قشر در حوزه سلامت

سلامت نیوز: رییس سازمان اورژانس كشور گفت: پرستاران، زحمتکش ترین قشر در حوزه سلامت هستند که فعالیتی دقیق، خوب و منظم دارند و در حوادث و بلایا به درستی نقش خود را ایفا کرده اند.


به گزارش سلامت نیوز دکتر پیرحسین کولیوند در سومین پودمان آموزشی پرستاری بحران، با بیان اینکه پیشگیری یک اصل مهم است، اظهار داشت: در هنگام وقوع حوادث، باید آمادگی داشته باشیم که ضمن کاهش هزینه ها، زمان را نیز، مدیریت کنیم. خوشبختانه تاکنون در این خصوص، اقدامات خوبی انجام شده است.

رییس سازمان اورژانس کشور از ارائه آموزش های این سازمان در سه سطح فرد، خانواده و جامعه و در سطح حرفه ای برای پزشکان خبر داد و بیان کرد: 9 جلد کتاب نیز برای 9 گروه هدف جامعه مانند رانندگان تاکسی، دانش آموزان، معلمان و گروه های دیگر تدوین شده و آموزش های متناسب با فعالیت و مسئولیتی که دارند در این کتاب گنجانده شده است.

دكتر کولیوند، آگاهی سازی مردم در حوادث و بلایا را امری مهم دانست و تاکید کرد: با توجه به اینکه اقدام در این زمینه باید از طریق رسانه ها و صداوسیما انجام شود، مذاکراتی در این خصوص انجام شده است.

وی از یکسان سازی شماره های امدادی خبر داد و خاطرنشان کرد: یکسان‌سازی شماره‌های امدادی می‌تواند نقش عمده‌ای در کاهش آمار میزان آسیب دیدگی‌های حوادث و کاهش بحران ایفا کند. بر همین اساس، تهران به عنوان پایلوت برای اجرای این طرح، انتخاب شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرستاران، زحمتکش ترین قشر در حوزه سلامت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..