تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واژگونی  مرگبار سواری پژو ۴۰۵

واژگونی  مرگبار سواری پژو ۴۰۵ /یک کشته و ۳ نفر مجروح شدند  به گزارش  گروه جامعه خبرگزاری میزان، رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پژو به علت عدم توجه به جلو در محور " ایرانشهر- بم " یک نفر کشته و ۳ نفر مجروح شدند.

سرهنگ  یداله ستوده ، در تشریح جزئیات این حادثه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ درکیلومتر ۴۵ محور " ایرانشهر– بم " بلافاصله گشت تصادفات برای بررسی در محل حادثه حاضر شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه، یک دستگاه سواری پژو به علت عدم توجه به جلو از جاده خارج و واژگون شد که به علت شدت ضربه وارده یک نفردر محل فوت و ۲ سرنشین دیگر و راننده مجروح که به مرکز امدادی انتقال داده شدند.

رئیس پلیس راه جنوب استان با اشاره به دو طرفه بودن محور‌های جنوب، از رانندگانی که قصد تردد در این محور‌ها را دارند خواست: توجه کامل را به جلو داشته و در هنگام خستگی و خواب آلودگی در محل مناسبی استراحت کنند تا سفری ایمن برای خود و دیگران به همراه داشته باشند.

انتهای پیام /

منبع خبر : mizanonline.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واژگونی  مرگبار سواری پژو ۴۰۵»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..