تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکید عراقچی و همتای سوییسی‌اش بر حفظ برجام

دور تازه گفت‌وگوهای سیاسی ایران و سوئیس امروز در تهران برگزار شد.

به گزارش شما نیوز ، با توجه به علاقمندی جمهوری اسلامی ایران و کنفدراسیون سوئیس به گسترش بیش از پیش مناسبات دوجانبه، دور جدید گفت‌وگوهای جامع سیاسی به ریاست سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پاسکال بریسویل، معاون وزارت امور خارجه فدراسیون سوئیس امروز در تهران برگزار شد.

در این نشست در خصوص روابط دوجانبه، تحولات منطقه ای و بین المللی و همکاری در حوزه قضایی و حقوق بشری گفت‌وگو شد.

طرفین همچنین ضمن تاکید بر حفظ برجام، لزوم پایبندی کشورها به آن را مهم ارزیابی و بر آمادگی خود برای توسعه همکاری در این چارچوب تاکید کردند.

معاونین وزرای امور خارجه دو کشور همچنین ضمن تاکید بر لزوم تسریع در روند حل بحران های منطقه، آخرین وضعیت منازعات و بحران‌های منطقه‌ای را مورد گفت‌وگو و تبادل نظر قرار دادند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکید عراقچی و همتای سوییسی‌اش بر حفظ برجام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..