تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وسوسه سلفی جوان هندی را به کام مرگ برد +فیلم

گرفتن سلفی، کار دست جوان هندی داد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رامایان عثمان 35 ساله، یک جوان هندی برای سلفی گرفتن در آبشاری در کشورش، از ارتفاع 52 متری لبه آبشار پایین افتاد و جان خود را از دست داد.

در فیلمی که از این حادثه در فضای مجازی منتشر شده، می‌بینیم رامایان لبه آبشار گوکاک روی دیواره 52 متری برای سلفی گرفتن آماده می‌شود. تعدادی از دوستان این جوان به او می‌گویند برای اینکه در زاویه‌ای بهتر قرار بگیرد، باید جای خود را عوض کند و رامایان بدون اینکه به شرایط اطراف خود دقت کند، تکان می‌خورد اما تعادل خود را از دست می دهد و از ارتفاع 52 متری دیواره آبشار به پایین سقوط می‌کند.

بر اساس خبرهای منتشر شده از این حادثه، جوان 35 ساله هندی جان خود را از دست داد و بر اساس گزارشی که ایندین اکسپرس (Indian Express) منتشر کرده در 5 سال گذشته 19 نفر از مردم هند جان خود را در اثر سقوط از این آبشار چه به دلیل خودکشی چه به دلیل حادثه از دست داده‌اند. در ادامه، لحظه سقوط این راجوان هندی را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

گرفتن سلفی، کار دست جوان هندی داد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وسوسه سلفی جوان هندی را به کام مرگ برد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..