تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارزانی: خودم استرالیا را انتخاب کردم

ورزش سه: دنیل ارزانی در نوزده سالگی توانست در جام جهانی روسیه مقابل تیم ملی فرانسه به میدان برود. او در این بازی دانیل ارزانی به جای رابی کروسه در دقیقه ۸۴ به میدان رفت تا با ۱۹ سال سن، جوان‌ترین بازیکن جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه نام بگیرد.

ارزانی در حالی با تیم ملی استرالیا به جام جهانی رفته است که می توانست لباس تیم ملی ایران را نیز بپوشد اما در نهایت او به استرالیا پیوست و توانست در اولین مسابقه این تیم به میدان برود. برت فن مارویک سرمربی هلندی استرالیا پیش از این با دعوت از دنیل ارزانی نشان داده بود که به این بازیکن جوان ایرانی الاصل اعتقاد ویژه ای دارد و حالا او را در بازی حساس و مهم برابر فرانسه به میدان فرستاد.

ارزانی این شانس را دارد که در دو بازی آینده تیم ملی استرالیا برابر دانمارک و پرو زمان بیشتری را در ترکی بتیم ملی استرالیا به میدان برود.

دنیل ارزانی زاده خرم آباد در ایران است اما در سن هفت سالگی به همراه خانواده اش به استرالیا مهاجرت کرده و اکنون بازیکن تیم مبلورن سیتی در استرالیا است. او در حالی که گفته می شد ممکن است برای حضور در جام جهانی در لیست تیم ملی ایران قرار بگیرد اما هرگز از سوی کی روش دعوت نشد و البته دعوت برت فن مارویک باعث شد تا با انتخاب تیم ملی استرالیا برای همیشه بازیکن این کشور باشد.او درباره اولین بازی اش با لباس تیم ملی استرالیا در نشستی با روزنامه نگارها :« حضور در زمین مسابقه در جام جهانی به طرز دیوانه واری جذاب بود.»

او که در ژانویه امسال تولد نوزدهمین سال زندگی اش را گرفت روزشنبه در ترکیب اصلی تیمش نبود اما در 9 دقیقه پایانی به زمین آمد:«واقعا دیوانه وار جذاب بود. وقتی می خواستم از خط کناری وارد زمین شوم هیجان و استرس زیادی را تجربه می کردم. این لحظه در زندگی من لحظه بسیار خاصی بود و البته جذاب ترین چیزی که وجود داشت در همان ابتدای بازی بود.»

او افزود:« وقتی به زمین آمدم و سکوها را دیدم که هواداران استرالیایی با لباس ها و پرچم های زردرنگ حضور دارند احساس فوق العاده ای داشتم. وقتی سرود تیم ملی استرالیا را می خواندند قلبم از قفسه سینه ام داشت بیرون می زد. خوشحالم که استرالیا اینچنین کشور قابل احترامی است و افتخار می کنم که بخشی از این لحظه بودم.»

ارزانی که زاده ایران است درباره انتخاب تیم ملی استرالیا گفت:« آدم های زیادی با من در این رابطه صحبت کردند اما در نهایت این خودم بودم که تصمیم گرفتم تیم ملی استرالیا را انتخاب و برای این تیم بازی کنم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارزانی: خودم استرالیا را انتخاب کردم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..