تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آئین نامه مراکز رشد واحدهای فناور تغییر کرد

آئین نامه مراکز رشد واحدهای فناور تغییر کردبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی کشمیری قائم مقام معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم در امور فناوری و سرپرست دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی امور فناوری در سی‌امین نشست مدیران مراکز رشد سراسر کشور  از بازنگری در آئین‌نامه نحوه راه‌اندازی و فعالیت مراکز رشد واحدهای فناور خبر داد، اظهار کرد:  غیرمتمرکز کردن فرآیند صدور مجوز و استفاده از ظرفیت‌های منطقه‌ای، حذف مجوز قطعی و مدت‌دار کردن مجوزها، انعطاف پذیرکردن ساختار مراکز رشد و پیش‌بینی مشوق‌های مالی و قانونی برای مراکز رشد موفق را از جمله تغییرات پیشنهادی در این آیین‌نامه برشمرد.

وی تأکید بر محتوا تا شکل و پررنگ کردن موضوع ارزیابی، کاهش بار کاری شورای گسترش آموزش عالی در فرآیند صدور مجوز و شمول آئین‌نامه برای تمام مراکز رشد اعم از دولتی و غیردولتی را از دیگر تغییرات پیشنهادی در این آیین نامه عنوان کرد.

همچنین شرکت‌کنندگان در این نشست، در زمینه تحلیل چالش‌های پیش روی مراکز رشد و ارائه راهکار‌های عملیاتی در ابعاد گوناگون بحث و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/

غیرمتمرکز کردن فرآیند صدور مجوز مراکز رشد واحدهای فناور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آئین نامه مراکز رشد واحدهای فناور تغییر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..