تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات تجاوز جنسی به 41 دختر ایرانشهری (عکس)

جزئیات تجاوز جنسی به 41 دختر ایرانشهری

به گزارش ایران ناز خبر تکاندهنده تجاوز به 41 دختر ایرانشهری جنجال بزرگی بر پا کرد . از آن تکاندهنده تر این بود که از میان این 41 دختر و زن مورد تجاوز قرار گرفته , تنها 3 دختر حاضر به شکایت شده اند ! دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: عامل اصلی ربایش دختران در این شهرستان توسط نیروهای امنیتی شناسایی و دستگیر شد.

محمد خانی دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر روز شنبه اظهار داشت: در پی ربایش یکی از دختران ایرانشهری، شناسایی و دستگیری عوامل این ربایش در دستور کار دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی قرار گرفت و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

مردم ایرانشهر در مقابل فرمانداری تجمع کرده و خواستار اشد مجازات برای عامل تجاوز که به کفته حجت الاسلام ابراهیم حمیدی فردی بسیار ثروتمند و سرمایه دار و غنی است شده اند

جزئیات تجاوز جنسی به 41 دختر ایرانشهری (عکس)

حجت الاسلام حمیدی گفت : فرد دستگیر شده سرمایه‌دار و غنی است. متاسفانه عده‌ای زور دارند و عده‌ای هم زر و پول دارند و گاهی همراه شدن این دو گروه با هم سبب رخ دادن اتفاقاتی مانند تجاوز به دختران در ایرانشهر می‌شود.

وی افزود: تحقیقات در رابطه با علل ربایش و شناسایی همدستان فرد دستگیر شده ادامه دارد.

ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده است.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد گفت:در خصوص ربایش و ایراد ضرب و جرح بلافاصله وارد عمل شدیم که در این رابطه متهم اصلی دستگیر و با قرار بازداشت موقت زندان است .

در پی ربایش یکی از دختران ایرانشهری، شناسایی و دستگیری عوامل این ربایش در دستور کار دستگاه قضایی و نیرو‌های امنیتی قرار گرفت، این در حالی بود که در فضای مجازی و برخی از سایت‎ها اخباری ضد و نقیض در این مورد منتشر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان در این رابطه اظهار کرد: خانمی با ادعای تجاوز Rape به عنف و ربوده شدن طرح شکایت کرد که در این زمینه پرونده‌ای در دادگاه کیفری یک تشکیل شد و در حال رسیدگی است.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد تصریح کرد: ۲ نفر دیگر نیز در خصوص تجاوز به عنف طرح دعوا کردند که به پزشکی قانونی معرفی شدند، اما هنوز نظریه پزشکی قانونی در این رابطه ارسال نشده است.

وی ادامه داد: در خصوص ربایش و ایراد ضرب و جرح بلافاصله وارد عمل شدیم که در این رابطه متهم اصلی دستگیر و با قرار بازداشت موقت زندان Prison است.

دادستان زاهدان افزود: تحقیقات در رابطه با ۲ نفر دیگر از متهمان که متواری هستند ادامه دارد و دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با جدیت پیگیر دستگیری عوامل این ربایش است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا این لحظه ۳ نفر با ادعای تجاوز به عنف اقدام به ثبت شکایت در دادسرا کرده اند.

اشد مجازات برای متعرضان به عنف و نوامیس مردم

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: دستگاه قضایی با مخلان امنیت به جد برخورد می‌ کند.

نبی بخش داوودی فرماندار ایرانشهر نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد: بدنبال قضیه زشت و شنیع اخیر در سطح شهر، مجموعه شورای تأمین شهرستان با حساسیت کامل در کمتر از چند ساعت عامل اصلی قضیه را دستگیر و بررسی های لازم برای شناسایی و تعقیب دیگر همدستان به جد در دستور کار قرار گرفت.

در ادامه این بیانیه آمده است: به لطف خداوند متعال و دعای خیر مومنان پرونده به طور ویژه در دستور کار مراجع قضایی قرار دارد و به عنوان رئیس شورای تأمین به مردم قول می دهم که در راستای برخورد محکم قانونی و قضایی با توجه به حساسیت مدیران قضایی شهرستان ذره ای اغماض و مماشات انجام نخواهد شد و بزودی با اتمام رسیدگی های قانونی اشد مجازات برای متعرضان به عنف و نوامیس مردم را شاهد خواهیم بود.

در بخش دیگری از بیانیه آمده است: از همه بزرگواران تقاضا داریم اجازه دهید تا بدور از هرگونه اقدامات احساسی و غیر قانونی و جلوگیری از سوء استفاده بد خواهان موضوع مورد پیگیری قرار گیرد و بزودی نتیجه امر به سمع و نظر عزیزان رسانده شود.

جزئیات تجاوز جنسی به 41 دختر ایرانشهری (عکس)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات تجاوز جنسی به 41 دختر ایرانشهری (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..