تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بالاترین میزان بازدهی فصل بهار به صندوق های سرمایه گذاری در سهام اختصاص یافت

بر‌اساس گزارش واحد سرمایه گذاری  شرکت کارگزاری بانک توسعه صادرات ، بازدهی صندوق‌‌های سرمایه‌گذاری طی 3 ماه ابتدایی سال 97 مورد ارزیابی قرار گرفته است که صندوق سرمایه گذاری مشترک گنجینه ارمغان الماس با 17.2 درصد بازدهی بالاترین بازدهی را در میان صندوق های سرمایه گذاری در سهام داشته است.

صندوق های سرمایه گذاری در سهام

در جدول زیر 5 صندوق سرمایه گذاری در سهام با بیشترین بازدهی در سه ماه گذشته نشان داده شده است.

بالاترین میزان بازدهی فصل بهار  به صندوق های سرمایه گذاری در سهام اختصاص یافت

همانطور که مشاهده می گردد صندوق سرمایه گذاری مشترک گنجینه ارمغان الماس با خالص ارزش دارایی 5.2 میلیون تومان توانسته با بازدهی بیش از 17.2 درصد در سه ماه گذشته رتبه نخست را در بین صندوق های سرمایه گذاری در سهام به خود اختصاص دهد. نگاهی به دارایی های این صندوق نشان می دهد که بیش از 20 درصد آنرا دارایی های نقدی تشکیل می دهد و در پرتفوی سهامی شرکت سهام صنایع پتروشیمی ، پالایشی و فلزات اساسی به چشم می خورد.

صندوق سرمایه گذاری مشترک توسعه ملی در جایگاه دوم قرار دارد. این صندوق در سه ماهه گذشته بازدهی 15.26 درصدی را نصیب سهامداران خود کرده است. صندوق سهم آشنا با بازدهی 13.28 درصد، صندوق سرمایه گذاری مشترک نیکان پارس با بازدهی 12.39 و صندوق سرمایه گذاری مشترک کارگزاری بانک ملی با بازدهی 12.3 درصد در رتبه های بعدی قرار دارند.

لازم به ذکر است که در سه ماه گذشته بازدهی شاخص کل بازار سرمایه 6.4 درصد بوده است.

صندوق های سرمایه گذاری مختلط

در جدول زیر مقایسه ای بین صندوق های سرمایه گذاری مختلط با بیشترین بازدهی نشان داده شده است:

بالاترین میزان بازدهی فصل بهار  به صندوق های سرمایه گذاری در سهام اختصاص یافت

همانطور که مشاهده می شود صندوق سرمایه گذاری ارمغان یکم ملل با خالص ارزش دارایی های بیش از 12 میلیارد تومان بازدهی 11.44 درصد را نصیب سهامداران خود کرده است و در صدر جدول قرار دارد.

صندوق سرمایه گذاری مشترک آرمان شهر با خالص ارزش دارایی های بیش از 15.8 میلیارد تومان بازدهی بیش از 9.1 درصد و صندوق نیکوکاری ایتام برکت بازدهی 7.56 درصدی در سه ماهه گذشته داشته اند.

صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت

در جداول زیر 5 صندوق با درآمد ثابت با بیشترین بازدهی در سه ماه نشان داده شده است:

بالاترین میزان بازدهی فصل بهار  به صندوق های سرمایه گذاری در سهام اختصاص یافت

همانطور که در جدول بالا مشاهده می شود صندوق مشترک نیکوکاری لوتوس ایرانیان با خالص ارزش دارایی های 26.2 میلیارد تومان در سه ماه گذشته بازدهی 5.88 درصد را داشته است. بیش از 70 درصد دارایی های این صندوق را دارایی های نقدی تشکیل میدهد.

صندوق نیکوکاری درمان زنجیره امید با بازدهی 5.7 درصد در سه ماه گذشته در جایگاه دوم قرار دارد و صندوق ارمغان ایرانیان، صندوق گسترش فردای ایرانیان و صندوق امین آشنا ایرانیان با بازدهی در حدود 5.5 درصد در سه ماه گذشته در جایگاههای بعدی قرار دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بالاترین میزان بازدهی فصل بهار به صندوق های سرمایه گذاری در سهام اختصاص یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..