تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کورتانای مایکروسافت در صدر دستیاران شخصی مجازی در بخش انترپرایز

کورتانای مایکروسافت در صدر دستیاران شخصی مجازی در بخش انترپرایز

فناوری اطلاعات > نرم افزار - میزان استفاده از فناوری دستیار شخصی صوتی توسط کمپانی‌های بزرگ ظرف 12 ماه آینده سه برابر خواهد شد و این در حالی است که این کمپانی‌ها از دستیار صوتی کورتانای مایکروسافت بیشتر از سایر دستیاران صوتی استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرآنلاین، بیش از 67 درصد از بیزینس‌های جهانی (بر اساس نظرسنجی Pindrop) اعلام کرده‌اند در 5 سال آینده از دستیاران صوتی هوشمند برای ارتباط با مشتری استفاده خواهند کرد. این رقم در بین کمپانی‌های آمریکایی 82 درصد اعلام‌شده است. در حال حاضر رقم مذکور در سطح جهانی 28 درصد در میان کمپانی‌های بزرگ است. {لینک}

بر اساس این آمار، 78 درصد از بیزینس‌ها اعلام کرده‌اند ظرف 2 سال آینده برای سیستم صوتی کورتانا هزینه خواهند کرد. این رقم برای گوگل اسیستانت نیز 78 درصد است، درحالی‌که 77 درصد نیز اعلام کرده‌اند طرف 2 سال آینده برای دستیار صوتی آمازون (الکسا) هزینه خواهند کرد. این رقم برای آی بی ام 69 درصد، برای سیری اپل 68 درصد و برای بیکسبی سامسونگ 62 درصد است.

استفاده از دستیار شخصی مجازی در تعامل با مشتری نکته‌ای است که منجر به افزایش رضایت بخشی شده و جزو برنامه‌های اغلب کمپانی‌های بزرگ است که در سال‌های آینده به اجرا گذاشته می‌شود. 88 درصد از این کمپانی‌ها می‌گویند استفاده از چنین سیستمی مزیت رقابتی خوبی را فراهم می‌سازد.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کورتانای مایکروسافت در صدر دستیاران شخصی مجازی در بخش انترپرایز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..