تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیم و امید ربیع خواه با پیراهن فسفری

ورزش سه: ربیع خواه در دو فصل اخیر یکی از بازیکنان اصلی تیم پرسپولیس بوده و عملکردش همواره نظر مثبت برانکو ایوانکوویچ را به همراه داشته است و در این بین انتقاداتی نیز نسبت به او وجود داشته اند.

اما بازیکن شماره 18 سرخ ها در اواخر فصل برای بار دوم با پارگی رباط صلیبی روبرو شد و علاوه بر این که ادامه فصل را از دست داد، حضورش در نیم فصل اول لیگ هجدهم نیز در هاله ای از ابهام قرار گرفت.

بیم و امید ربیع خواه با پیراهن فسفری

ربیع خواه حالا شرایط متفاوتی را سپری می کند. تمدید قرارداد با کمال کامیابی نیا و درخشش احمد نوراللهی، سبب شده تا این بازیکن ترس از دست دادن جایگاهش را داشته باشد اما تاریخ نشان می دهد برانکو برای حفظ ربیع خواه در ترکیب اصلی، روی نام دیگر بازیکنان نیز قلم کشیده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیم و امید ربیع خواه با پیراهن فسفری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..