تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران در نمایشگاه کتاب سئول شرکت می‌کند

ایران در نمایشگاه کتاب سئول شرکت می‌کندبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  نمایشگاه کتاب سئول از تاریخ ۲۰ تا ۲۴ ژوئن (۳۰ خرداد تا ۳ تیر) در مرکز نمایشگاهی «کوئکس» و با حمایت وزارت فرهنگ، ورزش و توریسم کره‌جنوبی برگزار می‌شود.

موضوع مورد تاکید این دوره از نمایشگاه «تعریف جدید» عنوان شده و جمهوری چک هم کشور مهمان ویژه این دوره است. دانش‌آموزان ۳ هزار و بزرگسالان ۵ هزار «وون» برای ورود و بازدید از نمایشگاه پرداخت می‌کنند. آخرین دوره این نمایشگاه با حضور ۱۷ کشور و ۳۵۶ شرکت کننده برگزار شد که در آن ۱۷۰۰ نشست و برنامه فرهنگی انجام گرفت و ۲۰۲ هزار و ۲۹۷ بازدیدکننده داشت.

بر اساس این گزارش، جمهوری اسلامی ایران در غرفه‌ای به مساحت ۱۸ مترمربع کتاب‌هایی را در حوزه ایران‌شناسی، کودک و نوجوان، هنر، ادبیات معاصر و دین در معرض دید عموم قرار می‌دهد. معرفی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، دعوت از ناشران خارجی برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران، معرفی طرح بورسیه برای ناشران، نویسندگان و مترجمان فعال در حوزه کتاب‌های فارسی و معرفی کتاب‌های طرح «گرنت» از جمله برنامه‌هایی است که در غرفه ایران اجرا می‌شود.

یادآوری می‌شود نمایشگاه کتاب کره‌جنوبی از ۳۰ خرداد تا ۳ تیر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ایران در نمایشگاه بین‌المللی کتاب کره جنوبی شرکت می‌کند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران در نمایشگاه کتاب سئول شرکت می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..