تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طریقه بستن تب‌هایی که فضای زیادی از رم را اشغال می‌کنند

چگونه تب‌های کروم را که بیشتر از رم استفاده می‌کنند، ببندیم؟به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این قضیه بر کسی پوشیده نیست که مرورگر گوگل کروم مقصر اصلی پایین آمدن سرعت رایانه‌ها باشند، حتی اگر این رایانه‌ها جدید باشند. فقط کافی است، در این مرورگر چند تب باز کنید و بعد از آن مشخص شود که سرعت سیستم شما به دلیل اشغال شدن رم و سی‌پی‌یوی آن پایین آمده است.

اگر از مرورگر کروم برای وبگردی استفاده می‌کنید، بهتر است بدانید برای اینکه از کاهش سرعت جلوگیری کنید نیاز دارید تا تمام پردازش‌هایی را که در رایانه شما اتفاق می‌افتد، نظارت کنید. این کار در رایانه‌های ویندوزی در قسمت Task Manager و در کامپیوترهای اپل در قسمت Action Monitor امکان‌پذیر است اما اگر کروم بیش از حد از منابع رم و سی‌پی‌یو استفاده می‌کند و سرعت رایانه پایین آمده است، شما می‌توانید یک قدم بیشتر بردارید و بفهمید کدام تب‌ها هستند که این منابع را بیشتر از همه اشغال کرده‌اند. برای این کار لازم است مراحل زیر را پیش بگیرید:

1 – در قسمت بالا، سمت راست مرورگر گوگل کروم، روی سه نقطه کلیک کنید تا گزینه‌های آن برای شما باز شود. نشان موس را روی More Tools نگه دارید و در تب باز شده گزینه Task Manager را انتخاب کنید.

چگونه تب‌های کروم را که بیشتر از رم استفاده می‌کنند، ببندیم؟

چگونه تب‌های کروم را که بیشتر از رم استفاده می‌کنند، ببندیم؟

2 – در این قسمت روی گزینه CPU کلیک کنید تا تب‌ها بر اساس مقداری که از CPU اشغال کرده‌اند، مرتب شوند. سپس روی گزینه End Process کلیک کنید تا تب پرمصرف برای شما بسته شود و رم و CPU شما مقداری آزاد شود.

چگونه تب‌های کروم را که بیشتر از رم استفاده می‌کنند، ببندیم؟

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طریقه بستن تب‌هایی که فضای زیادی از رم را اشغال می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..