تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام غیراخلاقی کارگران راه‌سازی جنجال‌برانگیز شد +فیلم

اقدام غیراخلاقی کارگران راه‌سازی جنجال‌برانگیز شد+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،کارگران راهسازی سازمان"PWD" در هند حین آسفالت کردن خیابان به یک سگ برخوردند که گوشه خیابان به خواب رفته بود، آنها با بی رحمی بدون اینکه سگ را از آنجا دور کنند آسفالت داغ را روی حیوان بیچاره ریختند و با غلتک از روی پاهایش عبور کردند.

با وجود اینکه تمام شواهد علیه این افراد است اما اکنون که خشم بسیاری از مردم متوجه آنها شده، همگی ادعا می‌کنند که سگ قبل از اقدام آنها جانش را از دست داده بود که حتی در این صورت هم چیزی از قباحت کار آنها کاسته نمی شود.

پس از تمام این ماجراها آنها در محل حضور یافتند تا به اصرار معترضین سگ را از آسفالت خارج کنند اما تلاششان بی فاید بود،سرانجام مردم خود دست به کار شدند و  با بیل مکانیکی کارگران، برای بیرون آوردن سگ اقدام کردند. بنا بر اعلام آقای نرندنا کومار سخنگوی پلیس منطقه مورد نظر،کارگران باید در قبال اقدام زننده خود پاسخگو باشند و مجازاتی سخت در انتظار آنهاست.

بیشتر بخوانید:

واکنش جالب یک پیرزن به اپلیکیشن‌ تغییر چهره +فیلم

انتهای پیام/

عمل ناپسند کارگران راه سازی خشم مردم را برانگیخت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام غیراخلاقی کارگران راه‌سازی جنجال‌برانگیز شد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..