تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علی‌اکبری: لقب‌ها در مبارزه پیروز نمی‌شوند

خبرگزاری میزان: امیر علی اکبری در خصوص مبارزه بعدی خود در ACB اظهار داشت: روز ۲۰ مرداد در لندن انگلستان با «دنیل اوملیاژک» از لهستان مبارزه می‌کنم و امیدوارم در این رقابت به پیروزی دست پیدا کنم. این دومین بازی من در ACB است و باید با دومین پیروزی همراه باشد.

وی افزود: پیش از این قرار بود با فایتر دیگری مبارزه کنم که خودش را به مصدومیت زد، اما این لهستانی که تازه به ACB آمده هم یکی از قدرتمندترین کسانی است که تا حالا دیدم. او در ۳۰ مسابقه گذشته ناک اوت نشده است.

قهرمان MMA جهان در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند طلسم ناک اوت فایتر لهستانی را بشکند، تصریح کرد: تلاشم را انجام می‌دهم و باید ببینم خدا چه می‌خواهد. در اکثر مبارزاتم با ناک‌اوت پیروز شدم و تلاش می‌کنم «اوملیاژک» هم به سرنوشت رقیبان قبلی من گرفتار شود!

علی اکبری در واکنش به اینکه آیا فایتر لهستانی برایش کٌری خوانده یا خیر، گفت: فعلا که «اوملیاژک» پسر خوبی بوده و چیزی نگفته، اما شنیدم لقب او خرس لهستانی است. من امثال این خرس‌ها را زیاد شکست دادم و القاب در مبارزه پیروز نمی‌شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همانند مبارزات قبلی، علیرضا استکی به عنوان مربی کنار من خواهد بود و می‌خواهیم با کمک هم مبارز لهستانی را شکست دهیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علی‌اکبری: لقب‌ها در مبارزه پیروز نمی‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..