تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موسیقی متن فیلم بلید رانر 2049 Blade Runner

این بار تصمیم به معرفی و انتشار آلبوم موسیقی متن فیلم بلید رانر 2049 گرفتیم. این آلبوم آهنگ توسط استاد آهنگسازی یعنی هانس زیمر (Hans Zimmer) و بنجامین والفیش (Benjamin Wallfisch) تهیه شده و شامل 24 قطعه موزیک است.

بلید رانر 2049 (Blade Runner 2049) عنوان یک فیلم سینمایی در ژانر نئو-نوآر (Neo-Noir) با درون مایه‌ی علمی-تخیلی می باشد که درواقع دنباله فیلمی با همین نام در سال 1982 (فیلم سینمایی Blade Runner) است.

برای دیدن اطلاعات بیشتر، دانلود و پخش آنلاین در ادامه همراه جاست موزیک باشید.

موسیقی متن فیلم بلید رانر Blade Runner 2049

فیلم بلید رانر 2049 Blade Runner

فیلم سینمایی بلید رانر 2049 (به انگلیسی Blade Runner 2049) یک فیلم اقتباس گرفته شده از کتابی به نام آیا آدم مصنوعی‌ها خواب گوسفند برقی می‌بینند؟ (به انگلیسی: ?Do Androids Dream of Electric Sheep) است. این فیلم در تاریخ اکتبر 2017 اکران شد.

کارگردان این فیلم دنی ویلنووْ (Denis Villeneuve) کانادایی می باشد که پیش از این نیز فیلم های شاهکاری همچون دشمن (Enemy) ، ورود (Arrival) ، زندانی‌ها (Prisoners) و همچنین سیکاریو (Sicario) را کارگردانی کرده است.

فیلم Blade Runner 2049 در نودمین جشنواره Academy Awards در 5 بخش نامزد شد و توانست در 2 بخش سینماتوگرافی و جلوه‌های ویژه جایزه دریافت کند.

بازیگران اصلی این فیلم شامل رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) ، هریسون فورد (Harrison Ford) و آنا دی ارماس (Ana de Armas) می باشند.

موسیقی متن فیلم بلید رانر 2049

مسئولیت ساخت آهنگ های موسیقی متن فیلم بلید رانر 2049 بر عهده هانس زیمر با همکاری بنجامین والفیش بود. درست مثل دیگر آثار درخشان هانس زیمر، موزیک های این آلبوم نیز بسیار جذاب، شنیدنی و کم نظیر آهنگسازی شده اند.

در این مجموعه 24 آهنگ با کلام و بی کلام وجود دارد. قطعه موسیقی اشک‌ها در باران (Tears in the Rain) که در نسخه اول این فیلم در سال 1982 وجود داشت نیز در این مجموعه بازسازی شده است.

موسیقی متن فیلم بلید رانر 2049 در هفتاد و یکمین جشنواره جوایز فیلم بفتا ( BAFTA Award for Best Film Music) به عنوان یکی از نامزدهای برنده در سال 2018 اعلام شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موسیقی متن فیلم بلید رانر 2049 Blade Runner»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..