تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری سارق حرفه ای خانه باغات در بناب

فرمانده انتظامی بناب از دستگیری سارق حرفه ای خانه باغات با چهار فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از پایگاه خبری پلیس، رمضان الهوردیان در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خانه باغات در شهرستان بناب، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران نیروی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که سارق یا سارقان پس از شناسائی طعمه های خود از غفلت صاحب خانه باغات استفاده کرده و با ربودن وسایل خانه باغات از محل متواری می شدند.

الهوردیان خاطر نشان کرد: بلافاصله با فعال کردن اکیپ گشت های پاسگاه روستای خوشه مهر و تلاش شبانه روزی، سارق شناسائی و در یک عملیات غافلگیرانه و در حین سرقت دستگیر شد.

وی اضافه کرد: متهم در بازجوی های به عمل آمده به ۴ فقره سرقت اعتراف و در بازرسی از مخفیگاهش وسایل سرقتی نیز کشف شد.

الهوردیان در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد از باغداران در خواست کرد: به هشدارها و توصیه های پلیس توجه نموده و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری سارق حرفه ای خانه باغات در بناب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..