تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارگردان «لس آنجلس - تهران» فیلم بازی می‌کند

تینا پاکروان در فیلم سینمایی «بی‌وزنی» به کارگردانی مهدی فرد قادری به ایفای نقش می‌پردازد.

به گزارش سینماخبر تینا پاکروان در فیلم سینمایی «بی‌وزنی» به کارگردانی مهدی فرد قادری به ایفای نقش می‌پردازد.

تینا پاکروان پیشتر در فیلم‌های «متروپل»، «خانه کاغذی» و «سارا و آیدا» به ایفای نقش پرداخته بود. او همچنین «لس آنجلس-تهران» را در مقام کارگردان، آماده نمایش دارد.

«بی‌وزنی»  اوایل خرداد در تهران کلید خورده است. پیش از این بهاره کیان افشار مقابل دوربین مهدی ایل بیگی رفته بود.

این فیلم سینمایی دومین فیلم بلند مهدی فرد قادری بعد از "جاودانگی" خواهد بود که تاکنون ضمن حضور در بیش از بیست جشنواره بین‌المللی، موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم جشنواره‌های ایسچیا ایتالیا شده است.

تهیه کنندگی «بی وزنی» بر عهده مرتضی شایسته است و فیلمنامه آن توسط فرد قادری به نگارش درآمده است که قصه‌ای زنانه دارد که از نظر فرمی در فضایی متفاوت از "جاودانگی" ساخته خواهد شد.
 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارگردان «لس آنجلس - تهران» فیلم بازی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..