تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نرخ بالای فقر اقتصادی و تحصیلی در میان خانواده‌های پرجمعیت رژیم صهیونیستی

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما؛ پایگاه اینترنتی «مدیا لاین» در گزارشی به قلم دیوید لی نوشت: بنابر گزارشی که به وسیله موسسه ملی بیمه اسرائیل تهیه شده است نرخ ده ممیز دو درصدی فقر در میان کودکان اسرائیلی بالاترین میزان فقر در میان کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) به شمار می رود. هرچند این گزارش حاکی از افزایش حداقل دستمزد و مزایای مراقبت های پزشکی و بهداشتی برای کودکان است،‌ بخش های دیگری از آن نشان می دهد بسیاری از خانواده های اسرائیلی دارای دو یا سه کودک با وجود شاغل بودن پدر و مادر و دریافت حداقل دستمزد مصوب، زیر خط فقر زندگی می کنند.
هائم بلیخ (Haim Bleikh) پژوهشگر مرکز تائوب در گفتگو با مدیا لاین گفت «آمار ما کاملا از آمار دیگر کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی و توسعه در این زمینه متفاوت است. ما جمعیتی با سرمایه انسانی پایین و خانوارهای بزرگ داریم.»
وی افزود: سرمایه پایین انسانی را می توان در شمار فراوان کارگران بیکار و کارگران با دستمزدهای پایین دید در حالی که خانوارهای ما به خصوص ارتدکس های افراطی بسیار پرجمعیت هستند و در قعر هرم توزیع درآمد اسرائیل قرار می گیرند.
ایتان رگف (Eitan Regev) محقق ارشد مرکز تائوب در گفتگو با مدیا لاین گفت: پایین ترین سطح کیفیت آموزش و تحصیل و بالاترین نرخ فقر در میان خانواده های ارتدکس افراطی و عرب مشاهده می شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نرخ بالای فقر اقتصادی و تحصیلی در میان خانواده‌های پرجمعیت رژیم صهیونیستی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..