تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خروج «تسه»ها از حبس بازه‌ای

دیروز اوراق تسهیلات مسکن اسفند۹۵ (تسه۹۵۱۲) با رشد ۱/ ۲ درصدی همراه شدند.

پس از روند کم‌نوسان «تسه»ها در بازه ۶۰ تا ۶۶ هزار و ۹۰۰ تومان از ابتدای فروردین تا سه‌شنبه (۲۵ خرداد) از چهارشنبه همزمان با تشدید نوسانات بازار سهام و ورود نقدینگی، حبس بازه‌ای «تسه»ها شکسته شد و دیروز قیمت برخی «تسه»ها بالاتر از ۷۰ هزار تومان نیز قرار گرفت.

با وجود جهش ۲۷۹ درصدی تعداد معاملات ماهانه مسکن در اردیبهشت (پس از افت ۳۳ و ۵۹ درصدی در اسفند و فروردین)، اما رشد تنها ۳ درصدی «تسه»ها در اردیبهشت رقم خورد. امری که سیگنال ورود تقاضای سرمایه‌گذاری به بازار مسکن و سهم کمتر تامین مالی خریدمسکن از طریق «تسه»ها است. اما جهش اخیر با وجود محدودیت انتظار ۴ ماهه برای فروش «تسه»ها می‌تواند سیگنالی برای شناسایی ارزندگی قیمت «تسه»ها و ورود تقاضای سفته‌بازی به این بازار باشد.

منبع: دنیای اقتصاد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خروج «تسه»ها از حبس بازه‌ای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..