تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح سنجش نوآموزان کردستانی در ۱۴ پایگاه انجام می‌شود

 رنجبر رئیس اموزش و پرورش استثنایی استان کردستان با بیان اینکه امسال طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی در ۱۴ پایگاه انجام می‌شود، در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت:از این تعداد پایگاه پیش بینی شده، سه پایگاه در مرکز استان و ۱۱ پایگاه نیز در شهرستان‌ها و مناطق تابعه فعالیت دارند.
وی هدف از اجرای این طرح را اماده کردن نواموزان وشناسایی مشکلات آنان در حوزه‌های جسمانی، روانی یادگیری ورفتاری عنوان کردوافزود: کارشناسان اموزش و پرورش با کنترل سیستم شنوایی، بینایی، بهداشت و سیستم جسمی حرکتی فرزندان آمادگی نوآموزان را با انجام تست سنجش می‌کنند.
رئیس اموزش و پرورش استثنایی استان کردستان با بیان اینکه برنامه سنجش از ۱۶ تیر آغاز و تا ۲۰ شهریور ادامه دارد، افزود: در اجرای طرح، والدین باید با مراجعه به مدرسه اطلاعات فرزند خود را در سامانه سناد ثبت و تکمیل کرده تا بعد از فعال شدن سامانه سنجش نسبت به نوبت گیری برای آنان اقدام و در وقت مقرر به پایگاه مورد نظر مراجعه کنند.
رنجبر تاکید کرد: در سال جاری هزینه اجرای برنامه سنجش ۲۵۰ هزار ریال است که باید توسط اولیا پرداخت شود و در همین راستا دستگاه‌های کارتخوان در پایگاه‌های سنجش نصب شده تا اولیا از پرداخت هزینه به صورت نقدی خودداری کنند.
وی بیان کرد: نوآموزانی که سال گذشته به پایگاه سنجش پیش دبستانی مراجعه کرده و مورد ارزیابی قرار گرفته اند نیازی به نوبت گیری و مراجعه مجدد به پایگاه سنجش ندارند.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۰ هزارو ۸۳ نفر در دوره پیش دبستانی در این طرح ارزیابی شدند، افزود:پیش بینی می‌شود در سال تحصیلی جاری بیش از ۲۶ هزار نفر نوآموز به این پایگاه‌ها مراجعه کنند.
وی با تاکید بر ضرورت انتخاب مدارس مناسب و مجهز به عنوان محل پایگاه سنجش و توجه به کمیت و کیفیت کار و انتخاب عوامل اجرایی و تکریم مراجعین، خواستار بهره گیری از ظرفیت موجود برای ارائه خدمات مطلوب در اجرای طرح سنجش سلامت شد.
انتهای پیام/م

اجرای طرح سنجش نوآموزان کردستانی از ابتدای تیر ماه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح سنجش نوآموزان کردستانی در ۱۴ پایگاه انجام می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..