تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتبارات عمرانی کردستان ۱۱۵۰ میلیارد تومان است

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان؛ بهرام نصراللهی زاده در سومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: اعتبارات استان کردستان در سال ۹۷ بیش از ۱۱۵۰ میلیارد تومان است و این مبلغ غیر از اعتباراتی است که در قالب ردیف‌های دستگاه‌های ملی در قانون بودجه قید شده است.
 وی خاطر نشان کرد: تا پایان سال ردیف‌هایی متفرقه نیز به اعتبارات استان تزریق و اضافه خواهد شد و سرجمع این اعتبارات بر اساس تقسیم شهرستانی در شهرستان‌های مختلف هزینه خواهد شد.
 نصراللهی زاده افزود: در سال ۹۷ رویکرد عمومی دولت و قانون بودجه به سمتی است که اولاً به سمت کار‌هایی حرکت کنیم که اقتصاد مردم و اشتغال در استان را تحول و رونق بخشد، ثانیاً تکمیل پروژه‌های مهمی است که جزو مطالبات بحق مردم بوده و باید در سال جاری به بهره برداری برسند.
 وی در خصوص بعضی از پروژه‌ها تصریح کرد: به عنوان نمونه در حوزه تربیت بدنی سالن ۶ هزار نفره سنندج و چند سالن ورزشی در شهرستان ها، در حوزه بهداشتی بیمارستان‌های سقز و بانه، در جوزه راه و حمل و نقل جاده‌های کامیاران – مریوان، همدان – بیجار و قروه– سریش آباد جزو پروژه‌هایی هستند که با تزریق اعتبارات مورد نیاز انشاالله در سال جاری به بهره برداری خواهند رسید.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: پروژه‌های دیگری که اولویت استان هستند، در کمیته برنامه ریزی شهرستان‌ها برای آن‌ها تصمیم گیری خواهد شد و اعتبارات مورد نیاز برای آن‌ها به نسبت پیشرفت فیزیکی تامین خواهد شد.

انتهای پیام/م

تحول و رونق  اقتصاد ی واشتغال مردم رویکرد عمومی دولت و قانون بودجه در سال ۹۷ 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتبارات عمرانی کردستان ۱۱۵۰ میلیارد تومان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..