تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استان کردستان، آماده میزبانی از مهمانان تابستانی

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: از آماده سازی و تجهیز ۱۳۰ مدرسه با ۹۹۰ کلاس برای پذیرش و اسکان میهمانان در تابستان ۹۷ خبر دادوگفت: از این تعداد کلاس، ۱۹۰ اتاق به صورت ویژه، ۶۵۰ اتاق از نوع الف. و ۱۵۰ اتاق نیز از نوع ب. برای اسکان فرهنگیان و میهمانان فراهم شده است.
وی با اشاره به اینکه مدت زمان اسکان تابستانی از ۲۴ خرداد الی ۱۵ شهریور سال جاری است، گفت: میهمانان فرهنگی می‌توانند از روز ۲۴ خرداد ماه از طریق سامانه http://eskan.medu.ir نسبت به رزرو اینترنتی برای اسکان اقدام کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه امسال تعداد ۱۶ مرکز پذیرش به منظور پذیرش و خدمت رسانی به میهمانان فرهنگی در ایام تابستان در سطح استان پیش بینی شده است، عنوان کرد: در این راستا در مراکز اسکان سطح ویژه فرش، تلویزیون، تخت، یخچال و سایل سرمایشی و گرمایشی، پتو و بالش با حمام و آشپزخانه مشترک در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به اینکه این مراکز از ساعت ۸ صبح الی ۲۴ دایر و پاسخگوی فرهنگیان و مسافران تابستانی هستند، خاطرنشان کرد: ۴۰۰ نفر از عوامل اجرایی نیز در سطح استان آماده ارائه خدمات به میهمانان تابستانی هستند.
انتهای پیام/م

تجهیز و آماده سازی ۹۹۰ کلاس برای اسکان میهمانان تابستانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استان کردستان، آماده میزبانی از مهمانان تابستانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..