تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میزبانی قم از تیم ملی ژیمناستیک کشور

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛قدیر هدیه لو گفت: ،رئیس هیئت ژیمناستیک استان قم ، با اشاره به آغاز اردوی تیم ملی ژیمناستیک در قم گفت: اردوی آماده‌سازی تیم ملی ژیمناستیک کشورمان از روز بیست و چهارم خردادماه به میزبانی استان قم آغازشده است.

وی با بیان اینکه این اردو متصل به اعزام خواهد بود،اضافه کرد:در دو نوبت صبح و عصر ملی پوشان به تمرین می‌پردازند و خانه ژیمناستیک به‌طور اختصاصی در اختیار تیم ملی است.

هدیه لو عنوان کرد: در زمانی که اردوی تیم ملی در قم برپاشده است برنامه‌های جانبی و فرهنگی بسیاری همچون زیارت حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران برای ملی پوشان در نظر گرفته‌شده است.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان قم  تصریح کرد: این اردو جهت آماده‌سازی ملی پوشان به بازی‌های آسیایی جاکارتا در حال انجام است و به مدت بیست‌وپنج روز ادامه خواهد داشت.

وی در مورد هدف از اخذ میزبانی این دوره اردوی تیم ملی یادآورشد: رشد فنی و ارتقا بازیکنان و مربیان را مدنظر داشته‌ایم و در زمان برگزاری اردو مربیان و بازیکنان از نزدیک حرکات و تمرینات ملی پوشان را مشاهده خواهند کرد.

انتهای پیام/ ح

اردوی تیم ملی ژیمناستیک در قم آغاز شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میزبانی قم از تیم ملی ژیمناستیک کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..