تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Super Bomberman R برای کامپیوتر + آپدیت v1.12

نسخه بازسازی شده عنوان Super Bomberman R برای کنسول های نسل هشتمی و PC دارای یک کاراکتر خاص برای هر پلتفرم می باشد. در بازی، کاربران پلی‌استیشن ۴ به رچت از مجموعه Ratchet and Clank، کاربران ایکس‌باکس وان به کاراکتر مستر چیف از مجموعه بازی‌های Halo و کاربران استیم به شخصیت P-Body از سری بازی‌های پورتال دسترسی خواهند داشت. علاوه بر این، کسانی که بازی را به صورت دیجیتالی پیش خرید می‌کنند و همچنین خریداران نسخه Shiny Edition مجموعه ۸ Shiny Bomberman Brothers و Golden Vic Viper Bomber را دریافت خواهند کرد.

Bomberman بازگشته است و از همیشه قدرتمندتر است. خود را برای مبارزه در نقشه‌های قدیمی به همراه تعدادی نقشه جدید فوق‌العاده به همراه گرافیک و مکانیک کاملا جدید، آماده کنید. اکنون شما می‌توانید هر زمانی که دوست داشتید، با دوستان خود در سرتاسر دنیا به بازی بپردازید. حرف R خاطرات زیادی را برای تیم توسعه دهنده کونامی به یاد می‌آورد، دورانی که بازی را فقط با یک حرف می‌شناختیم و معنای زیادی را در خود جای می‌داد. این حرف نشان دهنده کلمات بازگشت و تولدی دوباره (Returns and Reborn) است که خاطرات زیادی از کنسول سوپر نینتندو (SNES) را در خود جای داده است. همچنین این حرف نشان دهنده رنجر نیز است. دانلود بازی Super Bomberman R دارای گیم پلی مشابه با نسخه کلاسیک Bomberman می باشد. عنوان مذکور شامل بیش از ۵۰ استیج و همچنین دارای کاراکترهای قدیم و جدید میباشد.این بازی قابلیت پشتیبانی از ۸ بازیکن را به صورت همزمان خواهند داشت

Super Bomberman R PC-SKIDROW

آپدیت بازی v1.12.Update-SKIDROW اضافه شد

دانلود-بازی-Super-Bomberman-R

اسکرین-شات-Super-Bomberman-R اسکرین-شات-Super-Bomberman-R اسکرین-شات-Super-Bomberman-R اسکرین-شات-Super-Bomberman-R اسکرین-شات-Super-Bomberman-R اسکرین-شات-Super-Bomberman-R info

Super Bomberman R is coming to PC! Play alone or with a friend in a Story Mode jam-packed with different levels. Re-experience classic Battle Mode, or discover the brand new Grand Prix Mode in which team play is just as important as individual skills! New characters are joining the fight. Play locally or online with friends and players from around the world! Super Bomberman R is the biggest Bomberman game ever!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 / 8.1 / 10
Processor: Intel Core i5 3GHz or faster processor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 11 compatible
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space
Sound Card: Direct Sound
Additional Notes: Online Connection Requirements: 512 KBPS or faster Internet connection

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 / 8.1 / 10
Processor: Intel Core i5 3GHz or faster processor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GT1030 or higher; AMD Radeon RX 460 or higher
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space
Sound Card: Direct Sound

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل لینک دانلود رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Super Bomberman R برای کامپیوتر + آپدیت v1.12»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..