تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همه متهمان پرونده تعرض در ایرانشهر شناسایی شده‌اند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام علی موحدی‌راد دادستان عمومی و انقلاب زاهدان در ارتباط با آخرین جزئیات پرونده تعرض به خانوم‌ها در ایرانشهر، اظهار داشت: متهمان این پرونده 4 نفر هستند که تاکنون همه آنها شناسایی شده‌اند و متهمی که نقش اصلی را داشته دستگیر شده و دستورات قضایی جهت دستگیری 3 متهم دیگر نیز صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با تاکید بر جدیت مسئولان در پیگیری این پرونده، خاطرنشان کرد: با توجه به تلاش نیرو‌های امنیتی به یاری خداوند ۳ متهم دیگر پرونده نیز به زودی دستگیر خواهند شد.

وی تصریح کرد: در رابطه با این پرونده تاکنون ۳ نفر از خانم‌ها شکایت کرده‌اند و اعداد و ارقامی که به صورت غیررسمی اعلام می‌شود اصلاً مورد تائید دستگاه قضایی نیست، اما چنانچه هر یک از شهروندان عزیز ما در این استان و ایرانشهر از ناحیه این افراد مورد تعرض قرار گرفته‌اند و مزاحمتی برای آن‌ها ایجاد شده به دستگاه قضایی مراجعه کنند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی می‌شود.

حجت‌الاسلام علی موحدی‌راد تاکید کرد: مردم بدانند دستگاه قضایی با جدیت، قاطعیت و البته سرعت این موضوع را دنبال می‌کند و نتایج آن را از طریق رسانه‌ها به اطلاع آن‌ها می‌رساند.

دادستان زاهدان با اشاره به تحرکات ضدانقلاب در فضای مجازی، اضافه کرد: اجازه ندهیم افرادی که در خارج از کشور به سر می‌برند و جزو معاندین هستند و دستشان به خون افراد بی‌گناه مملکت آلوده است از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مردم را به فراخوان و تجمع دعوت کنند؛ مردم باید بدانند فراخوان‌هایی که از سوی بیگانگان مطرح می‌شود برای خیرخواهی آنان نیست و هدف بر هم زدن نظم و آرامش روحی، روانی و عمومی جامعه است.

انتهای پیام/پ

آدم ربایی و تجاوز به عنف در ایرانشهر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همه متهمان پرونده تعرض در ایرانشهر شناسایی شده‌اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..