تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اخبار فضای مجازی درباره حادثه ایرانشهر مورد تایید نیست

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ و به نقل از روابط عمومی انتظامی سیستان و بلوچستان، سرهنگ محمود سعادتی اظهار داشت: در پی شکایتی مبنی بر آزار و اذیت در تاریخ ۱۹ خرداد سال جاری بلافاصله در کسری از روز با هماهنگی مقام قضائی متهم اصلی شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی ایرانشهر با اشاره به اینکه پس از دستگیری نامبرده ۲ نفر دیگر از وی نیز شاکی شدند، افزود: اخباری که در فضای مجازی مربوط به این موضوع منتشر شده است مورد تایید پلیس نیست و پلیس با تمام توان با هماهنگی دستگاه قضائی با قاطعیت کامل موضوع را پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/ پ

آدم ربایی و تجاوز به عنف در ایرانشهر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اخبار فضای مجازی درباره حادثه ایرانشهر مورد تایید نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..