تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غرق شدن پدر و دختری در رودخانه کرج

ساعت24- فرمانده انتظامی کرج از غرق شدن پدر و دختری در رودخانه کرج خبر داد و گفت: تلاش برای یافتن جسد دختر همچنان ادامه دارد.

 سرهنگ حسنعلی فیروزخواه اظهار کرد: در پی تماس شهروندی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن دختر ۹ ساله ای به همراه پدرش در رودخانه کرج، کیلومتر ۱۲ جاده چالوس روستای آدران، بلافاصله ماموران گشت انتظامی آدران جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: در بررسی این حادثه مشخص شد که دختر ۹ ساله ای که به همراه خانواده اش جهت تفریح به داخل باغی در روستای آدران رفته بود برای بازی به کنار رودخانه می رود که شدت آب رودخانه، دختر را با خود می برد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اعلام اینکه پس از غرق شدن کودک، پدرش برای نجات وی به داخل رودخانه رفته و وی نیز غرق می شود، تصریح کرد: جسد پدر خانواده از آب گرفته شد، اما جسد دختر را آب با خود برده که تلاش برای یافتن جسد ادامه دارد.

سرهنگ فیروزخواه با اشاره به شروع فصل تابستان، گرمای هوا و رفتن شهروندان به کنار رودخانه برای تفریح و گردش به شهروندان، توصیه کرد: در صورت نامساعد بودن شرایط جوی از رفتن به کنار رودخانه ها و چادر زدن اجتناب کرده و در صورت رفتن به کنار رودخانه، مراقب کودکان و اعضای خانواده خود باشید تا شاهد داغ‌دار شدن خانواده‌ ها نباشیم.

مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غرق شدن پدر و دختری در رودخانه کرج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..