تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود PicsArt – Photo Studio FULL 9.37.3 - برنامه ویرایش تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ PicsArt – Photo Studio یکی از بهترین نرم افزارها برای ویرایش عکس در گوشی‌های اندرویدی است چرا که با قابلیت‌های فراوان آن می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به دانش خاصی عکس‌های خودتان را ویرایش کنید.

صدها فیلتر برای تصویر، قاب‌های بسیار متنوع، افکت‌های متن، بریدن قسمتی از تصویر و تنظیم رنگ تصاویر از ویژگی‌های این ابزار فوق‌العاده است.

دانلود PicsArt – Photo Studio FULL 9.13.2 برای اندروید و ios ؛ ویرایش حرفه‌ای تصاویر در گوشی

ویژگی‌های نرم افزار PicsArt: واردکردن عکس از طریق دوربین و یا از گالری ابزار ویرایش شامل: چرخاندن، برش منظم، دستی و طبق اشکال مختلف، حالت معکوس افقی یا عمودی افزودن بالن متن در اشکال و رنگ‌های مختلف واردکردن متن بارنگ‌ها، فونت‌ها و استایل های جذاب طراحی روی تصویر با قلم‌ها و امکانات فراوان اضافه کردن تصاویر و اشیاء مختلف اضافه کردن کلیپ آرت های متنوع الحاق تصویر دیگر قاب‌های زیبا و متنوع حاشیه گذاری اعمال افکت‌های متعدد، باکیفیت و زیبا اضافه کردن حاشیه‌های زیبا و به‌صورت ماسک شده دوربین اختصاصی باقابلیت‌های مثل تنظیم نور، تنظیم کنتراست، ایجاد افکت و تنظیمات مختلف دیگر ذخیره سازی، و اشتراکگذاری و امکان تنظیم مستقیم به‌عنوان تصویر پس زمینه نرم افزار پیکس آرت  " PicsArt-Photo Studio "  در گوگل پلی امتیاز 4.4 از 5.0 را به‌دست آورده و برای اندروید و آیفون طراحی شده است که در زیر می‌توانید آن را دانلود کنید.

تصاویری از  محیط برنامه

 
 

   

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود PicsArt – Photo Studio FULL 9.37.3 - برنامه ویرایش تصاویر
   دانلود برای اندروید      دانلود برای آی او اس

حجم: 30 مگابايت

نسخه: 9.37.3

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.0.3 و بالاتر
بارکد برای اندروید      

انتهای پیام/

دانلود پیکس آرت ؛ بهترین نرم افزار افکت گذاری عکس برای اندروید و آیفون



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود PicsArt – Photo Studio FULL 9.37.3 - برنامه ویرایش تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..