تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قوه قضائیه، حکم قصاص محمد ثلاث را استیذان کرد

به گزارش شما نیوز ، right;">خبرگزاری ایرنا: وکیل مدافع محمد ثلاث راننده اتوبوس محکوم به قتل عمد سه مامور نیروی انتظامی در حادثه خیابان پاسداران تهران از استیذان (اجازه اجرا) حکم قصاص موکلش توسط رییس قوه قضائیه خبر داد.

زینب طاهری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار با اعلام این خبر گفت: حکم قصاص محمد ثلاث پس از استیذان از سوی رییس قوه قضائیه برای طی فرایند اجرا به دادستانی تهران ارسال شده است.

این وکیل دادگستری درپاسخ به این سوال که گفته می شود قرار است بامداد فردا حکم قصاص ثلاث اجرا شود، اظهار داشت: تاکنون به من به عنوان وکیل ثلاث مطلبی در این خصوص ابلاغ نشده و قانونا باید قبل از اجرای حکم ، زمان اجرا به وکیل فرد محکوم ابلاغ شود.

طاهری افزود : شب گذشته از زندان با خانواده ثلاث برای ملاقات با او تماس گرفتند و صبح امروز فرزندان موکلم با او ملاقات کردند.

وکیل ثلاث با اشاره به رد درخواست اعاده دادرسی موکلش از سوی دیوان عالی کشور که بر اساس ماده 474 قانون آئین دادسرای کیفری درخواست شده بود، گفت : فردا دوشنبه درخواست دیگری را بر مبنای ماده 477 به دیوان عالی کشور ارایه می کنیم تا شاید بتوانیم جلوی اجرای حکم را بگیریم.

به گفته وی استدلال دیوان عالی کشور در نپذیرفتن درخواست قبلی ثلاث این بود که دیوان اجازه رسیدگی ماهیتی ندارد و فقط به صورت شکلی پرونده را بررسی می کند.

محمد ثلاث عصر دوشنبه ۳۰ بهمن 96 پس از اغتشاش خونین جمعی از فرقه دراویش در خیابان گلستان هفتم پاسداران تهران با استفاده از یک دستگاه اتوبوس اقدام به زیر گرفتن ماموران ناجا کرد که در پی این حادثه سه تن از ماموران نیروی انتظامی به شهادت رسیدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قوه قضائیه، حکم قصاص محمد ثلاث را استیذان کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..