تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روزهای خوب مسی ایرانی در روسیه

ساعت24- رضا پرستش که به دلیل شباهت فراوان به لیونل مسی بازیکن معروف آرژانتینی تیم بارسلونا به مسی ایرانی معروف است، در بین روس ها بویژه طرفداران فوتبال محبوبیت فراوانی یافته است.

 شبکه تلویزیونی روسی لایف در گزارشی گفت: در حالی که مسی مهاجم تیم ملی آرژانتین برای بازیهای پیش روی این تیم در چارچوب جام جهانی آماده می شود، پرستش بدل وی با خوشحالی با طرفداران این بازیکن در مسکو و سن پترزبورگ دیدار و به آنها امضا می دهد.

این رسانه روسی افزود: تشخیص مسی واقعی با بدل بسیار دشوار است زیرا پرستش شباهت حیرت آوری با ستاره تیم بارسلونا دارد.
به گزارش شبکه لایف، طرفداران فوتبال به مسی ایرانی مجال استراحت نمی دهند و برای عکس گرفتن با وی صف می کشند.
رسانه روسی یاداوری کرد دو روز پیش ماموران گارد ملی روسیه در نزدیکی میدان سرخ بدل مسی را به دلیل ازدحام جمعیت و پس از بسته شدن چند خیابان، دستگیر کردند.
اما ماموران امنیتی خودشان در فرصت مناسب با وی عکس های سلفی گرفتند که منظره بسیار جالبی بود.
مسابقات بیست و یکمین دوره جام جهانی فوتبال روز پنجشنبه هفته گذشته در روسیه آغاز شد و در نخستین بازی، تیم ملی فوتبال روسیه با نتیجه 5 بر صفر تیم عربستان را درهم کوبید.
مسکو، سن پترزبورگ، کالینینگراد، نیژنی نووگراد، کازان، سامارا، سارانسک، ولگاگراد، رستف نا دُنو، سوچی و یکاترینبورگ شهرهای میزبان جام جهانی فوتبال 2018 هستند.
تیم ملی فوتبال ایران یکی از 32 تیم حاضر در این رقابت ها در گروه «B» با اسپانیا، پرتغال و مغرب هم گروه شده است.
ایران در نخستین دیدار خود روز جمعه در ورزشگاه سن پترزبورگ با یک گل تیم مغرب را شکست داد.
تیم ملی کشورمان در دومین دیدار ساعت 22:30 روز 20 ژوئن (30 خرداد 97) در ورزشگاه کازان به مصاف تیم ملی اسپانیا قهرمان پیشین جام جهانی فوتبال و در سومین بازی خود روز 25 ژوئن (4 تیر 97) در سارانسک با یاران رونالدو پرتغالی مدافع عنوان قهرمانی اروپا بازی خواهد کرد.

ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روزهای خوب مسی ایرانی در روسیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..