تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با انصراف پرتغالی‌ها، ایرانی‌ها و اسپانیایی‌ها روی صحنه می‌روند

ساعت 24- با انصراف گروه پرتغالی، شهرام ناظری، گروه لیان و یک گروه از اسپانیا در برنامه موسیقایی «شب‌های گروه بی» روی صحنه می‌روند.

رویداد موسیقایی «شب‌های گروه بی»، دستخوش تغییراتی اجباری شد.

در حالی که بلیت فروشی این رویداد با حضور شهرام ناظری و گروه لیان از ایران، کمانه از پرتغال و خوزه لوئیس مونتون از اسپانیا، چند روز پیش آغاز شده بود، حالا گروه پرتغالی در اقدامی عجیب و غیر حرفه‌ای اعلام کرده است که در این رویداد حاضر نمی‌شود.

پیش از این در توضیح این برنامه آمده بود: «برای نخستین بار هنرمندانی از کشورهای هم‌گروه و رقیب‌مان در جام جهانی را به ایران دعوت کردیم تا با برگزاری یک فستیوال کوچک با عنوان «شب‌های گروه بی» موسیقی را در کنار فوتبال پلی برای ارتباط فرهنگی بیشتر با دیگر کشورها کنیم!»

پدرام نیک سیرت، برگزار کننده این برنامه توضیح می‌دهد: «گروه پرتغالی به شکل عجیبی ما را شگفت زده کرد. دیشب ایمیل عجیب و غریبی از آن‌ها دریافت کردیم که اعلام کردند با توجه بی‌برنامگی مالی نمی‌توانند در این رویداد حضور داشته باشند. ما همان لحظه اعلام کردیم اگر از بابت گرفتن دستمزدتان در ایران اطمینان ندارید شماره حساب بین‌المللی اعلام کنید تا نیمی از دستمزدتان را واریز کنیم. اما پاسخشان مسائل را روشن کرد. آن‌ها گفتند ما در ایران احساس راحتی نمی‌کنیم و الان زمان مناسبی برای حضور در ایران نیست. حتی ما گفتیم هر پیشنهادی برای حضور دارید ارائه دهید اما دیگر پاسخ ما را ندادند. با اینکه این رویداد تنها با هدف فرهنگی آغاز شد اما به نظر می‌رسد چنین واکنشی بیشتر تحت تاثیر مسائل سیاسی چند وقت اخیر باشد».

با مذاکرات انجام شده خوزه لوئیس مونتون، نوازنده برجسته فلامنکو، جایگزین کمانه در شب دوم این برنامه شده است. به این ترتیب، در شب اول این رویداد، شهرام ناظری به اتفاق گروه مولوی و پس از آن گروه اسپانیایی روی صحنه می‌روند. در شب دوم گروه اسپانیا و پس از آن لیان روی صحنه خواهد رفت.

این برنامه موسیقی در دو شب ۲۸ و ۲۹ خرداد (دوشنبه و سه‌شنبه) در تالار وحدت اجرا می‌شود.

خبرآنلاین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با انصراف پرتغالی‌ها، ایرانی‌ها و اسپانیایی‌ها روی صحنه می‌روند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..