تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرواز بر فراز 100 هزار واحد

 

بورس تهران استارت فعالیت روزانه خود را با ورود به کانال 100هزار واحدی آغاز کرد و توانست رکورد تاریخی سه رقمی شدن شاخص کل را به ثبت برساند.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، پس از رشد طوفانی شاخص در آخرین روز هفته گذشته، بورس تهران امروز در اولین دقایق از شروع فعالیت بازار، با رشد 1160 واحدی به قله تاریخی 100 هزار واحدی رسید. رکورد تاریخی شاخص، در حالی به ثبت رسید، که از همان دقایق ابتدایی در بسیاری از سهام تقاضای خرید قابل توجهی از سوی سهامداران مشاهده شد.

سه رقمی شدن شاخص کل که در تاریخ فعالیت بازار سرمایه بی سابقه است، امروز نیز (تا لحظه تنظیم این گزارش) همانند چهارشنبه تحت تاثیر تقاضای سنگین در صنایع بزرگ بورسی صورت گرفت.

شاخص کل روز چهارشنبه در حالی بیشترین جهش روزانه در تاریخ بازار سرمایه را به ثبت رساند که عمده رشد خود را مدیون صنایع بزرگ بورسی چون فلزی – معدنی ، پتروشیمی، رایانه بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرواز بر فراز 100 هزار واحد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..