تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویری از رهبر معظم انقلاب در حال برداشت گندم

به مناسبت سالروز صدور فرمان تشکیل جهاد سازندگی

تصویری از رهبر معظم انقلاب در حال برداشت گندمبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در تاریخ ۲۷ خرداد ۱۳۵۸ جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی رهبر کبیر انقلاب برای رسیدگی به مناطق محروم و دور افتاده ایران تاسیس شدجهاد سازندگی در دل انقلاب شکل گرفت و هم پا با انقلاب رشد كرد و هم سو با انقلاب به ثمر رسید.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با توجه به ضرورت انجام اقدامات وسیع و سریع در راستای محرومیت زدایی و افزایش تولید محصولات کشاورزی و توسعه و عمران روستاها در کنار ارگان های رسمی دولتی، جهاد سازندگی در 27 خرداد 1358 با فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به منظور فراهم شدن زمینه نهضتی همه جانبه برای مبارزه با فقر و محرومیت حاصل از ناکارآمدی رژیم پهلوی و توسعه و عمرا روستا ها به وجود آمد.

امروز معاون امور استان‌های صدا و سیما در صفحه اینستاگرام خود به مناسبت 27 خرداد و سالگرد فرمان تاسیس جهاد سازندگی پستی زیر را منتشر کرد.

همه باهم جهاد سازندگى
27 خرداد ١٣٥٨ امام خمينى (ره) رهبر كبير انقلاب و بنيانگذار جمهورى اسلامى فرمان تاسيس جهاد سازندگى را صادر فرمودند. جهادسازندگى نهادى انقلابى و برآمده از متن توده هاى مردم بود. در مدت زمان كوتاهى پس از تاسيس توانست مبلغ و پيام رسان راستين انقلاب براى روستاييان و محرومان باشد. راه سازى، احداث حمام و مدرسه، سه نياز مبرم و اوليه روستاها در اوايل انقلاب بود که جهادگران به خوبى از عهده اين كار برآمدند...با آغاز جنگ تحميلى ظالمانه رژيم بعثى صدام عليه کشورمان، ملت بزرگ ايران در دفاع از كشور و تماميت ارضى و انقلاب بپاخواست و جهادگران هم همينطور. و كارهاى بزرگى در پشتيبانى و مهندسى جنگ انجام دادند كه شدند "سنگرسازبى سنگر" با بيش از هزار شهيد؛ يادشان گرامى باد. در اوايل جهاد همه در اين نهضت سازندگى شركت كردند. تصوير آيت الله خامنه اى رييس جمهور وقت ايران را در برداشت محصول گندم كه متعلق به همان روزها مى باشد را مى بينيد.

جهادگران پرتلاش، دنياگريز، پاكدست، ساده زيست، ضد تجمل و اشرافيگرى، مردمى، خادم وصادق مردم بودند و فرهنگ جهادى از همان روزها بر سر زبانها افتاد. اكسيرى كه امروزه نياز مبرم نظام ادارى ماست.

تصویری از رهبر معظم انقلاب در حال برداشت گندم

همه باهم جهاد سازندگى

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویری از رهبر معظم انقلاب در حال برداشت گندم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..