تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوشحالی کرستائیچ از شروع خوب صرب‌ها

ایسنا: به نقل از فیفا، تیم ملی فوتبال صربستان در نخستین دیدارش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه توانست با یک گل کاستاریکا را شکست دهد.

ملادن کرستائیچ سرمربی صربستان بعد از برتری تیمش در این دیدار گفت: بازی خیلی دشواری داشتیم. کاستاریکا تیم منظمی است و روی ضدحملات خیلی قوی کار می کند.

خوشحالی کرستائیچ از شروع خوب صرب‌ها

خوشحالم که توانستیم در نیمه دوم دروازه این تیم را باز کنیم. عبور از دفاع کاستاریکا خیلی آسان نبود ولی در نیمه دوم ما چند موقعیت نیز توانستیم روی دروازه حریف ایجاد کنیم و اگر شانس داشتیم شاید گلهای دیگری را هم به ثمر می‌رساندیم.

او در ادامه گفت: برد در این دیدار از اهمیت زیادی برخوردار بود. الان روحیه تیم ما نسبت به قبل بالا می‌رود و می‌توانیم در بازی‌های بعدی با روحیه بهتری بازی کنیم. دو بازی خیلی مهم دیگر در مرحله گروهی خواهیم داشت که هر دو از اهمیت زیادی برخوردار هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوشحالی کرستائیچ از شروع خوب صرب‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..