تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از شارژ تلفن همراه با اجاق گاز تا دوربین‌هایی که از احساسات شما عکس می‌گیرند

از هدفن هایی که در دندان ها جا خوش می‌کنند تا دوربین هایی که از احساسات شما عکس می‌گیردبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گوره علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات مخترعان در سراسر جهان است که سبب رشد جوامع و باز شدن دریچه‌های جدید از علم و فناوری در برابر افراد می‌شود که در این بسته خبری بنا داریم به معرفی برخی از این اختراعات و فناوری‌ها بپردازیم.

 دوربینی که عواطف شما را ثبت می‌کند

محققان ژاپنی دوربین پوشیدنی را طراحی کردند که به کمک امواج مغزی، که از کاربر خود دریافت می‌کند، تصاویر مورد علاقه او را ثبت می‌کند.

این دوربین که اولین دوربین پوشیدنی است از هدستی تشکیل شده که امواج را به تلفن همراه هوشمند وصل می‌کند و قابلیت عکاسی بر اساس احساسات یک فرد را دارد.

بیشتر بخوانید: از عینکی که به نابینایان توان خواندن می‌دهد تا عصای هوشمندی که به کمک سالمندان می‌آید

محققان دستگاه پخش موسیقی را طراحی کرده‌اند که همانند یک هدفون در داخل دندان افراد قرار می‌گیرد و کاربران به کمک دندان‌های خود می‌توانند پخش موسیقی را کنترل کنند.

به گفته سازندگان هدف از تولید  این دستگاه , حذف سیم هدفون بوده است؛ این دستگاه کوچک از یک سیگنال رادیویی برای پخش موسیقی استفاده می‌کند و از طریق بلوتوث به تلفن همراه متصل می‌شود و فرد با فشاردادن دندان‌های خود بر روی یکدیگر می‌تواند صدای موسیقی را کنترل کند و تلفن را جواب دهد و یا فایل موسیقی را تغییر دهد.

 هدفونی که برای شما آهنگ انتخاب می‌کند

اغلب ورزشکاران برای ورزش کردن از موسیقی کمک می‌گیرند تا با سرعت بیشتر و بهتری ورزش خود را ادامه دهند اما به تازگی محققان هدفنی را طراحی کردند که متناسب با ضربان قلب ورزشکاران موسیقی در حال پخش را تغییر می‌دهد، این هدفن با دریافت اطلاعات مربوط به ضربان قلب آهنگ مناسب را انتخاب می‌کند و آن را در گوش فرد پخش می‌کند برای مثال اگر ضربان قلب یک فرد بالا باشد این هدفن آهنگ آرامتری را پخش می‌کند.

اجاق گازی که تلفن همراه شما را شارژ می‌کند

برای شارژ تلفن همراه از روش‌های مختلفی می‌توان استفاده کرد؛ یکی از این روش‌های جدید اجاق گازی است که به کمک چوب روشن می‌شود و از همین طریق تلفن‌های همراه را شارژ می‌کند علاوه بر آن این اجاق گاز قابلیت پخت غذا را هم دارد.

برای آن که بتوانیم تلفن همراه را شارژ کنیم، باید این اجاق گاز  را روشن کرد و تلفن همراه را به آن متصل کنیم.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از شارژ تلفن همراه با اجاق گاز تا دوربین‌هایی که از احساسات شما عکس می‌گیرند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..