تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدلینگ | پشت پرده مدلینگ در تهران با حضور سوپر مدل ایرانی

تصمیم گرفتیم ناگهانی و سرزده به پشت پرده یکی از بزرگترین پروژه‌های مدلینگ در تهران سر بزنیم و ببینیم چه خبر است؟!

مدلینگ | پشت پرده مدلینگ در تهران با حضور سوپر مدل ایرانی مدلینگ | پشت پرده مدلینگ در تهران با حضور سوپر مدل ایرانی


مدلینگ یکی از شغل‌های بسیار جذاب و پر درآمد در ایران است، مدل‌ها شخصیت و جایگاهی متفاوت در جامعه دارند، آن‌ها متفاوت راه می‌روند، متفاوت رفتار می‌کنند، متفاوت غذا میخورند، متفاوت حرف می‌زنند، متفاوت لباس می‌پوشند و متفاوت زندگی می‌کنند!


بی سر و صدا وارد شدیم، صدای فلاش دوربین و شور و هیجان پروژه همه جا را پر کرده بود...
تصمیم گرفتیم وارد اتاق گیریم شویم... باورمان نمیشد! یکی از معروفترین مدل‌های ایران روی صندلی نشسته بود!
منتظر ماندیم تا گیریم او به پایان برسد تا تمام سوالاتمان را از او بپرسیم و لذت صحبت کردن با یک سوپر مدل واقعی را لمس کنیم...


زمان گیریم بسیار کوتاه بود، گویا او اعتقادی به گیریم نداشت و فقط به مدل موهایش استایل داده شد، با برخورد بسیار گرم و مودبانه‌ای از طرف او رو به رو شدیم و سوالاتمان را یک به یک مطرح کردیم:

مدلینگ و مدل شدن را باید از کجا شروع کرد؟

در تمام دنیا مدل‌ها برای شروع فعالیت در زمینه مدلینگ به آژانس‌های مدلینگ مراجعه می‌کنند. من شخصا فعالیت حرفه‌ای در زمینه مدلینگ رو از آژانس مدلینگ فرشتگان در ایران آغاز کردم.


آژانس مدلینگ فرشتگان حرفه ای‌ترین و تخصصی‌ترین آژانس مدلینگ در ایران است، آکادمی مدلینگ فرشتگان با استفاده از متد‌های به روز صنعت مد و تیم فوق حرفه‌ای از پیشگامان صنعت مد در ایران است. از دیگر امتیازات مدرسه مد فرشتگان فعالیت طبق ضوابط و در چهار چوب قوانین کشور عزیزمان و همچنین داشتن مجوز رسمی جهت فعالیت تخصصی در این رشته است.


علاقه‌مندان به حرفه مدلینگ می‌توانند جهت تعیین وقت حضوری و تست مدلینگ، نام، نام خانوادگی و سن خود را به شماره ۰۹۳۷۹۸۷۱۰۳۸ واتس اپ یا تلگرام نمایند. خواهشمندیم فقط از طریق واتس اپ یا تلگرام اقدام نمایید و از گرفتن تماس مستقیم خودداری نمایید.

این روز‌ها تعداد مدل‌های غیر واقعی در ایران زیاد شده و بسیاری از جوانان خود را مدل می‌دانند! اما معیار‌های یک مدل واقعی بودن چیست؟

گذراندن دوره آموزش بین المللی مدلینگ، همکاری با برند‌های برتر جهان و آژانس‌های مدلینگ در ترکیه، دبی، مالزی، کانادا، برزیل، آلمان و...، رزومه حرفه‌ای و تجربه بالا در زمینه مد، فعالیت در دیگر کشور‌ها به عنوان مدل واستایلیست، برخورداری از علم روز دنیا در عرصه مدلینگ، جذابیت ذاتی، تناسب اندام، جذابیت چهره، پوشش مناسب، عدم استعمال دخانیات، شخصیت خوب و... همه از ویژگی‌های یک مدل قدرتمند و حرفه‌ای است.


حال این سوال پیش می‌آید که مدل‌های واقعی ایران چند نفرند؟ و چه کسانی هستند؟

متاسفانه تعداد مدل‌های واقعی در ایران انگشت شمار است! شاید کمتر از تعداد انگشتان یک دست! بله درست متوجه شدید تعداد مدل‌های واقعی در ایران حدود ۴ نفر است! مدل‌های خانم به دلیل فعالیت‌های غیر حرفه‌ای از جمله مدل آتلیه شدن و مدل عروس و میکاپ شدن و نداشتن رزومه حرفه‌ای جزو این ۴ نفر قرار ندارند. هر ۴ مدل واقعی در ایران مرد هستند که تنها یک نفر از آن‌ها به ایران بازگشته و در حال حاضر به صورت کاملا" حرفه‌ای در حال انجام فعالیت‌های تخصصی در زمینه مدلینگ در ایران است و به عنوان کارشناس مد در حال همکاری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌باشند.

ایشان استاد من در زمینه یادگیری اصولی علم مدلینگ بودند و تمام دوره‌های تخصصی رو زیر نظر مستقیم ایشان گذراندم. امیدوارم روزی بتونم زحماتشون رو جبران کنم.


شرایط مدلینگ و مدل شدن چیست؟

استاندارد‌های ایران هم مثل دیگر کشور‌ها متناسب با میانگین قدی مردم کشور و نیاز‌های آژانس‌های مدلینگ و برند‌ها است، حداقل قد برای مدل شدن مدل‌های نمایش زنده (Cat Walk) در آقایان ۱۸۰ سانتی متر و در بانوان ۱۷۰ سانتی متر است که معمولا" از آقایان با قد ۱۸۷ و بانوان با قد ۱۷۴ به طور میانگین و اندام متناسب یا ترکه‌ای بسته به نوع پروژه استفاده می‌شود (افرادی که اضافه وزن دارند با یک رژیم حرفه‌ای ۲ ماهه می‌توانند به اندام مناسب برسند، برنامه‌های حرفه‌ای تناسب اندام مخصوص مدل‌ها را می‌توانید با مراجعه به آژانس مدلینگ فرشتگان دریافت کنید)، اما در زمینه مدل عکس (photo model) قد مدل اهمیت چندانی ندارد و بیشترین امتیاز به استاندارد‌های چهره و تناسب اندام مدل اختصاص داده می‌شود.


شرایط مدل شدن و استاندارد‌های مدلینگ در کشور‌های مختلف متفاوت است، برای مثال در ایتالیا، چون میانگین قدی مردم این کشور بالاست در نتیجه حداقل قد برای مدل‌های نمایش زنده (Cat Walk) در آقایان ۱۸۵ سانتی متر و در بانوان ۱۷۵ سانتی متر است که معمولا" از آقایان با قد ۱۸۹ و بانوان با قد ۱۷۹ به طور میانگین و اندام متناسب یا ترکه‌ای بسته به نوع پروژه استفاده می‌شود، اما در زمینه مدل شدن عکس (photo model) قد مدل اهمیت چندانی ندارد و بیشترین امتیاز به استاندارد‌های چهره و تناسب اندام مدل اختصاص داده می‌شود، که این دو مورد نیز بسته به نیاز آژانس مدلینگ و برند‌ها متغییر است و ممکن است اندامی که برای یک آژانس مدلینگ مورد نیاز و تایید است برای آژانس دیگر اهمیت نداشته باشد، توضیح دلایل این نکته بسیار گسترده و تخصصی است، زیرا مدلینگ و شاخه‌های آن بسیار متنوع و گسترده و در عین حال تخصصی است.


درآمد مدل‌ها چقدر است؟

درآمد حاصل از شغل مادلینگ به شرایط بسیاری بستگی دارد، سطح توانایی و سابقه مدل، علم مدل در زمینه مادلینگ، تناسب اندام و جذابیت چهره، سبک ابداعی توسط مدل و... که این درآمد در ایران از روزی ۱۰۰ هزار تومان شروع می‌شود تا نهایتا" روزی ۳ میلیون تومان.

مدلینگ | پشت پرده مدلینگ در تهران با حضور سوپر مدل ایرانی مدلینگ | پشت پرده مدلینگ در تهران با حضور سوپر مدل ایرانی


توجه داشته باشید که در ایران به عنوان شغل اصلی نمی‌توان به مادلینگ نگاه کرد و بهتر است شغل دوم یا در کنار شغل اول به عنوان علاقه و تفریح شخص محسوب شود چرا که تعداد پروژه‌ها و مبالغ دریافتی در ایران نسبت به دیگر کشور‌هایی که در عرصه مد فعالیت دارند از جایگاه پایین تری برخوردار است.


برای ثبت نام مدلینگ و مدل شدن باید به کجا مراجعه کرد؟

من هم روزی دقیقا همین سوال را در ذهن داشتم و با افراد زیادی صحبت کردم، در نهایت تصمیم گرفتم در یک آژانس مدلینگ با رزومه قوی و تیم حرفه‌ای ثبت نام کنم، قطعا بهترین گزینه برای عزیزان آژانس مدلینگ فرشتگان است، موسسه فرشتگان تنها مجموعه‌ای است که برای مدل‌ها کارت عضویت صادر می‌کند.


آیا مدل شدن سن خاصی دارد و کودکان هم می‌توانند مدل شوند؟

یک برند و یا شرکت جهت نمایش محصولات خود بسته به نیاز خود به مدل در تمام سنین نیاز دارد از جمله مدلینگ کودک، مدلینگ بزرگسال و...


مدلینگ کودک یکی از بخش‌های بسیار مهم در صنعت مد است، زیرا در بسیاری از پروژه‌ها از مدل‌ها تحت عنوان خانواده استفاده می‌شود که شامل: پدر، مادر و فرزندان است. حضور کودکان در بسیاری از پروژه‌های مدلینگ باعث جذابیت بیشتر تبلیغات شده به گونه‌ای که هم اکنون بسیاری از صاحبان برند پس از تماس با آژانس مدلینگ فرشتگان درخواست همکاری با مدل‌ها تحت عنوان خانواده و تاکید بر حضور کودک در پروژه دارند.


در نتیجه جذب مدل کودک و ورود کودکان به عرصه مدلینگ نیازی انکار نشدنی است.


مجموعه تخصصی آژانس مدلینگ فرشتگان به عنوان اولین مجموعه تخصصی در زمینه مدلینگ، فعالیت حرفه‌ای کودکان در عرصه مدلینگ را پوشش داده و دارای قوی‌ترین آرشیو مدل‌های کودک در کشور است.


بازار کار مدل‌ها و تعداد پروژه‌ها در ایران چگونه است؟

به طور کلی تعداد پروژه‌ها و میزان درآمد مدل‌ها در ایران نسبت به دیگر کشور‌ها از جایگاه پایین تری برخوردار است. بهتر است با نگاه درست و انتظارات صحیح وارد این حرفه شد، بیشتر علاقه‌مندان به حرفه مادلینگ با دید عشق و علاقه وارد این صنعت می‌شوند نه صرفا" جهت کسب درآمد.


من برای برند‌های بسیار زیادی در ایران عکس هام رو ایمیل کردم، اما از هیچکدام پاسخی دریافت نکردم، علت چیست؟ آیا من شرایط مدل شدن رو نداشتم؟

پاسخ این سوال بسیار طولانی و تخصصی است، برای مدل شدن تنها نباید ظاهری جذاب داشته باشید بلکه باید هنر و توانایی مدل شدن و مدل بودن را نیز داشته باشید. جهت ارتباط مستقیم با برند‌ها و کمپانی‌ها باید یک سری اصول و قوانین رو رعایت کنید.


روش‌های صحیح ارتباط با برند‌ها و کمپانی‌ها به طور دقیق و کامل در کلاس‌های آموزش مدلینگ به هنرجو‌ها آموزش داده می‌شوند.


برای مشاوره در زمینه مدلینگ باید با چه کسی صحبت کنم؟

به نظر من بهترین گزینه جهت دریافت مشاوره تخصصی در زمینه مدلینگ استاد عزیزم جناب آقای ارسلان حسن زاده است، ایشان مدیریت آژانس مدلینگ فرشتگان هستند و به عنوان کارشناس مد در حال همکاری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌باشند. این مدل با تجربه ایرانی در حال حاضر در ایران زندگی می‌کند و به عنوان مدل بین المللی با برند‌های برتر جهان در کشور‌های برزیل، کانادا، دبی، ترکیه، مالزی، سوئد و... همکاری دارد.


جهت تعیین وقت مشاوره تخصصی در زمینه مدلینگ با مدل بین المللی جناب آقای ارسلان حسن زاده یک پیام به شماره ۰۹۳۷۹۸۷۱۰۳۸ واتس اپ یا تلگرام نمایید. خواهشمندیم فقط از طریق واتس اپ یا تلگرام اقدام نمایید و از گرفتن تماس مستقیم خودداری نمایید.


لطفا به صورت چکیده خلاصه‌ای از رزومه حرفه‌ای جناب حسن زاده را بفرمایید:

۱- مدل برند Vince camuto در ترکیه
۲- مدل برند pull and bear در اسپانیا و آلمان
۳- طراح، استایلیست، عکاس و کارگردان هنری
۴- مدل برند molton brown مالزی
۵- ۱۲ سال سابقه‌ی فعالیت مؤثر در دنیای مد و فشن
۶- اولین مدل بین المللی ایران که با آژانس‌های مدلینگ در دبی، ترکیه، مالزی، آلمان، کانادا، اتریش، سوئد، هلند، برزیل و... همکاری می‌کند.
۷- سابقه‌ی همکاری با برند‌های برتر جهان به عنوان مدل و استایلیست بصورت قرارداد فصلی
۸- مدل برند Finess shampoo در امارات
۹- مدل تایید شده توسط وزارت ارشاد که حق چاپ چهره در بیلبورد‌های سطح شهر دارد.
۱۰- اولین مدل ایرانی که عکس او در مجله فشن آلفا در امارات به چاپ رسید.
۱۱- مدل معروف‌ترین ژورنال تخصصی مو در کانادا (اولین ژورنال مو تخصصی آقایان با مدل‌های تماماً بین المللی)
۱۲- مدل عینک Lux eye wear در استانبول و بیلبورد شدن پوستر در نمایشگاه‌های ترکیه
۱۳- بیلبورد شدن در مراکز بزرگ ترکیه در سال ۲۰۱۲
۱۴- همکاری با عکاسان برتر جهان
۱۵- همکاری با مراکز مد برتر جهان به عنوان مدل بین المللی در ترکیه، امارات (دبی)، مالزی، آلمان و...
۱۶- گذراندن دوره‌های آزاد تخصصی مدلینگ در ترکیه و امارات
۱۷- سابقه‌ی همکاری با برند‌های لباس به عنوان کارگردان و طراح ژورنال عکس در ایران
۱۸- مشاور تخصصی تغدیه و ورزش فیتنس مدلینگ به علاقه‌مندان این حرفه
۱۹- مربی تخصصی پوزینگ حرفه‌ای و ژست گیری در عکس ویژه آقایان در ایران
۲۰- مدیریت آژانس مدلینگ فرشتگان در ایران

این رزومه قوی بسیار ارزشمنده، علاقه‌مندان به حرفه مدلینگ چگونه می‌توانند با ایشان مشاوره حضوری داشته باشند و از تجربیاتشون استفاده کنند؟

ایشان مدیریت آژانس مدلینگ فرشتگان هستند، علاقه‌مندان به حرفه مدلینگ می‌توانند با گرفتن وقت قبلی با ایشان مشاوره حضوری داشته باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدلینگ | پشت پرده مدلینگ در تهران با حضور سوپر مدل ایرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..